درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:30   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15808صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 30 بهمن 1393 - 02:14
داراترین بانک ایران معرفی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شاخص بیشترین دارایی هم بانک ملت عنوان شرکت نخست را در بین شرکت های برتر کشور به خود اختصاص داد و با داشتن یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال دارایی، در صدر فهرست شرکت‌های برتر ایران قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شاخص بیشترین دارایی هم بانک ملت عنوان شرکت نخست را در بین شرکت های برتر کشور به خود اختصاص داد و با داشتن یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال دارایی، در صدر فهرست شرکت‌های برتر ایران قرار گرفت.


در رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران از شرکت‌های برتر، بانک ملت عنوان برترین بانک و داراترین شرکت کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، در همایش رتبه‌بندی سال ۹۳ شرکت‌های برتر ایران بر اساس عملکرد سال ۹۲، بانک ملت با فروش ۱۵۰ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال، عنوان ششم را در بین شرکت های برتر از آن خود کرد و بالاتر از تمامی بانک‌های کشور در این فهرست ایستاد.

گفتنی است حجم فروش بانک ملت در سال ۹۱ معادل ۱۲۰ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال بوده است.

در همین حال در بین شرکت های دارای بالاترین ارزش افزوده هم بانک ملت در جایگاه پنجم قرار گرفت و با ۴۹ هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال ارزش افزوده، رتبه نخست را در نظام بانکی کشور کسب کرد.

در شاخص بیشترین دارایی هم بانک ملت عنوان شرکت نخست را در بین شرکت های برتر کشور به خود اختصاص داد و با داشتن یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال دارایی، در صدر فهرست شرکت‌های برتر ایران قرار گرفت.

در شاخص بالاترین میزان اشتغالزایی نیز بانک ملت با ایجاد شغل برای ۲۷ هزار و ۷۹۰ نفر در سال ۹۲ رتبه پنجم را در رتبه بندی شرکت‌های برتر کشور از آن خود کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد