درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16108صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 25 اسفند 1393 - 09:42
مدیرعامل بانک دی: سازمان‌های موفق برنامه‌محور هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.

به گزارش شارا از  اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه سال 94 در جمع معاونان و مدیران بانک دی تصریح کرد: الحمدالله پایش‌های سه ماهه معاونت طرح و توسعه نشان از فعالیت‌ها و اقدامات مناسب بخش‌های مختلف بانک طی سال جاری حکایت دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌هایی که صرفا از مدل‌ها پیروی می‌کنند موفق نخواهند شد، افزود: توجه به جنبه‌های مختلف مدیریتی از جمله منابع انسانی و هدف‌گذاری در مسیر تحقق اهداف بلند مدت عواملی هستند که به توانمندی بیشتر و کارایی سازمان‌ها منجر می‌شود.

مدیرعامل بانک دی خطاب به مدیران بانک گفت: نگاه صف به تفکر و اندیشه ستاد است، در نتیجه مدیران ستادی باید همواره با برنامه بوده و در مسیر آن گام بردارند و مهمتر از همه همواره در حال تولید فکر باشند.وی با تاکید بر اینکه حفظ انسجام و یکپارچگی در بین نیروها و کارکنان موجب استحکام سازمان می‌شود، تصریح کرد: کارنامه امسال نشان داد همگرایی لازم در بین بخش‌ها برای متمرکز کردن برنامه‌ها وجود دارد اما این تنها برای رسیدن به قله‌های افتخار آفرینی کافی نیست.

در ادامه این برنامه دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی ـ با تشریح فعالیت‌هایی که برای برنامه سال 94 انجام شده است، گفت: سه رویکرد و روش در برنامه‌ریزی وجود دارد که شامل از بالا به پایین، از پایین به بالا و مشارکتی است که ما در بانک دی تمرکز واحدها را بر اجرای برنامه‌های مشارکتی قرار داده‌ایم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد