درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:46   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16108صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 25 اسفند 1393 - 13:36
مدیرعامل بانک دی: سازمان‌های موفق برنامه‌محور هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.

به گزارش شارا از  اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه سال 94 در جمع معاونان و مدیران بانک دی تصریح کرد: الحمدالله پایش‌های سه ماهه معاونت طرح و توسعه نشان از فعالیت‌ها و اقدامات مناسب بخش‌های مختلف بانک طی سال جاری حکایت دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌هایی که صرفا از مدل‌ها پیروی می‌کنند موفق نخواهند شد، افزود: توجه به جنبه‌های مختلف مدیریتی از جمله منابع انسانی و هدف‌گذاری در مسیر تحقق اهداف بلند مدت عواملی هستند که به توانمندی بیشتر و کارایی سازمان‌ها منجر می‌شود.

مدیرعامل بانک دی خطاب به مدیران بانک گفت: نگاه صف به تفکر و اندیشه ستاد است، در نتیجه مدیران ستادی باید همواره با برنامه بوده و در مسیر آن گام بردارند و مهمتر از همه همواره در حال تولید فکر باشند.وی با تاکید بر اینکه حفظ انسجام و یکپارچگی در بین نیروها و کارکنان موجب استحکام سازمان می‌شود، تصریح کرد: کارنامه امسال نشان داد همگرایی لازم در بین بخش‌ها برای متمرکز کردن برنامه‌ها وجود دارد اما این تنها برای رسیدن به قله‌های افتخار آفرینی کافی نیست.

در ادامه این برنامه دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی ـ با تشریح فعالیت‌هایی که برای برنامه سال 94 انجام شده است، گفت: سه رویکرد و روش در برنامه‌ریزی وجود دارد که شامل از بالا به پایین، از پایین به بالا و مشارکتی است که ما در بانک دی تمرکز واحدها را بر اجرای برنامه‌های مشارکتی قرار داده‌ایم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد