درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16349صفحه نخست » چهارشنبه، 26 فروردین 1394 - 10:30
انتشار کتاب «زبان مطبوعات» به زبان فارسی در ترکیه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «زبان مطبوعات» به زبان فارسی به همت وابستگی فرهنگی ایران در استانبول ترکیه چاپ و منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «زبان مطبوعات» به زبان فارسی به همت وابستگی فرهنگی ایران در استانبول ترکیه چاپ و منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب «زبان مطبوعات» به زبان فارسی به تألیف احمت چلیک، «از اساتید دانشگاه استانبول» به همت وابستگی فرهنگی ایران توسط انتشارات «دماوند استانبول» چاپ و منتشر شد.

این اثر فرهنگی، ترجمه متون از جراید و مطبوعات ایران است که مطالب آن با دقت خاص و جهت‌دار تهیه شده و علاوه‌بر جنبه آموزشی، گویای بعض مطالب مثبت و پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران است.

کتاب «زبان مطبوعات» در قالب 260 صفحه و مشتمل بر هشت فصل با عناوینی همچون «سلامت و بهداشت»، «ادبیات»، «فرهنگ و هنر»، «دانش و فن آوری»، «محیط زیست و زندگی طبیعی»، «اقتصاد»، «سیاست»، «فرهنگ لغت» منتشر شده است.

همچنین در هر فصل از این اثر فرهنگی، اصطلاحات و لغات جدید به زبان ترکی استانبولی برای یادگیری مناسب آورده شده است. مؤلف این کتاب از اساتید مطرح زبان فارسی دانشگاه استانبول است و این اثر را برای استفاده دانشجویان زبان فارسی در دانشگاه استانبول و سایر علاقه‌مندان تألیف کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد