درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 00:32   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17110صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 خرداد 1394 - 08:41
کتاب «رسانه‌های اروپایی» منتشر شد
چاپ نخست کتاب «رسانه‌های اروپایی» تألیف استیلیانوس پاپاتاناسوپولوس و رالف نگرین با ترجمه هومن عابدی از سوی انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.
  

کتاب «رسانه‌های اروپایی» منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «رسانه‌های اروپایی» به دنبال ارائه گزارشی در خصوص رسانه های معاصر و تمرکز آن، هم روی تحولات و هم روی مشکلات پیش روی رسانه ها در اروپاست. کتاب حاضر با پوشش طیف گسترده ای از بازارهای رسانه‌ای، بخش‌های جدیدی را که در حال ظهور هستند، بررسی می کند و عواملی را که موجب جلو بردن تجارت رسانه ای در قرن بیست و یکم می شود، به اختصار توضیح می دهد و نیز به بررسی ساختار فعلی بخش های مختلفی می پردازد که بازار رسانه ای اروپا را تشکیل می دهد؛ بازیگران و مسائل عمده را شناسایی و ارزیابی می کند و به مرور کلی هر یک از بخش های این صنعت می‌پردازد.

نویسندگان این کتاب که دو کارشناس شناخته شده رسانه‌های اروپایی هستند، با زبانی شیوا مخاطب را با مسائل «اقتصاد سیاسی رسانه ها در اروپا»، «اروپاسازی رسانه ها» و «پروژه فرهنگی- سیاسی اروپا» آشنا می‌کنند که اروپا مکانی مناسب برای بررسی فرایندهای رسانه‌ای است.

توصیف مسائل، پویایی ها و واقعیت های بخش رسانه ای اروپا با ترکیب جدیدترین اطلاعات در خصوص این عرصه، ارزیابی نقادانه اینکه آیا شاهد ظهور رسانه های اروپایی هستیم یا آنچه می بینیم تنها دنباله مجموعه‌ای از رسانه های داخلی مجزاست که در یک بستر اروپایی پدید می آیند و در آخر بررسی بحث‌های موجود درباره نقش رسانه‌ها در شکل گیری حوزه عمومی اروپا و هویتی اروپایی از جمله اهدافی است که کتاب حاضر آن را دنبال می کند.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول به ساختار رسانه های اروپایی می پردازد و نگاهی کلی به عملکرد این رسانه ها دارد. فصل دوم به دنبال توصیف برخی از ابعاد ساختاری اولیه رسانه ها در اروپاست. این فصل مروری خواهد داشت به ویژگی های مشترک و نیز ویژگی هایی که سیستم ها را از یکدیگر و از سایر نقاط جهان تفکیک می کنند و فصل سوم به بحث در خصوص تحولات رسانه های نوین در اروپا، به ویژه در حوزه های تلویزیون دیجیتال، نفوذ اینترنت، توسعه تلویزیون های اینترنتی و تلویزیون های همراه می‌پردازد.

تمرکز بخش دوم کتاب بر اروپایی سازی رسانه‌هاست. بحث اصلی در فصل چهارم این است که اتحادیه اروپا در سی سال گذشته به دنبال پایه گذاری سیاست هایی در جهت «اروپایی سازی» کل بخش ارتباطات در کشورهای عضو خود بوده است و بحث اصلی در فصل پنجم این است که ازدیاد پایگاه‌های رسانه ای، بخش اروپایی را از نظر همگرایی و دیجیتالی شدن بخش ارتباطات رسانه ای دگرگون کرده است.

دو فصل پایانی کتاب، بخش سوم آن را که به ابعاد سیاسی و فرهنگی اروپا و اتحادیه اروپا می پردازد، تشکیل می دهند. فصل هفتم به بررسی این بحث می‌پردازد که آیا حوزه اروپایی وجود دارد یا نه. این فصل به طرح بحث های اصلی در مورد این پرسش و شواهدی که وجود آن را یا تأیید یا تکذیب می کنند، می‌پردازد. فصل هشتم مفهوم «اروپا» و «اروپایی سازی» را مورد بررسی قرار می دهد و به طرح این پرسش می‌پردازد که چگونه رسانه‌ها موضوعاتی را پوشش می‌دهند که به بالا گرفتن مسائلی در خصوص مرزهای فیزیکی، فرهنگی، سیاسی اروپا دامن می‌زنند.

فصل نهم تمام بحث‌هایی را که در کتاب مطرح شد، جمع بندی می‌کند و راهکاری برای پاسخ به اصلی ترین پرسش این تحلیل که آیا در اروپا بخش‌های رسانه‌ای متفاوت و مجزایی وجود دارد یا می توان گفت که یک بخش رسانه ای (واحد) اروپایی در حال ظهور است؟ ارائه می کند.

چاپ نخست کتاب «رسانه های اروپایی» در 282 صفحه با قیمت 15000 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

 

منبع: ایبنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد