درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 14:04   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19323صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 10 آبان 1394 - 10:45
مسیر آینده کسب‌وکار بانک‌ها
به گفته مسوولان بانک مرکزی، طرح نقشه راه 1400 نظام بانکی در حوزه فناوری و زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفته که چند ویژگی مهم در این طرح راهبردی، آن را از طرح‌های پیشین متمایز می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نخست اینکه تمامی ابعاد فناوری را با سنجش اثر آن بر کسب‌وکار بانکی در نظر می‌گیرد.دوم، نقطه عزیمت طرح مذکور، کسب‌وکار موجود و مطلوب بانکداری و بانکداری مرکزی است و امکانات فناوری برای طی این مسیر مورد بررسی قرار می‌گیرد، سوم، استانداردهای جهانی به روز – خصوصا استانداردهای تدوین شده پس از بحران مالی 2008 - در ترسیم وضعیت مطلوب کسب‌وکار و تدوین راهبرد فناوری برای آن مورد توجه قرار گرفته است.

و چهارم اینکه، ترسیم این نقشه راه زمینه بازآرایی سازمانی و تحول در محصولات، فرآیندها و مسیرهای خدمات بانکی را از طریق شناسایی خلأ‌های موجود و نحوه رفع آنها فراهم می‌کند و این امر در قالب پروژه‌های اجرایی صورت می‌پذیرد. تنظیم نقشه راه 1400 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصویری از وضعیت موجود و مطلوب نظام بانکی و بانک مرکزی را با طرح مایه فناوری ارائه می‌کند و مسیر نیل به وضعیت مطلوب را روشن می‌سازد. طی این مسیر مستلزم تحول در کسب‌وکار نهادها و عناصر دخیل در نظام پولی کشور است و تغییری بنیادی را در نگرش به نقش فناوری در بانکداری و بانکداری مرکزی ایجاد خواهد کرد. در دوران پسا تحریم نیز مدل کسب‌وکار بانک‌ها بر پایه فناوری با توجه به حضور احتمالی بانک‌های خارجی در کشور از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این صفحه باشگاه مدیران، چند تن از مدیران شرکت‌های فعال در بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت در مورد مسیر آینده بانکداری و کسب‌وکار بانکی بر بستر فناوری سخن گفته‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره  3618

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد