درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 22:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19893صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 3 آذر 1394 - 14:55
بحران اقتصادی؛ اهمیت نقش ارتباطات
تیموتی اس براون - آزمایش های طولانی و پر تنش نیز می تواند در لحن و احساسی با رسمیت کمتر – شیوه ای بسیار عادی در ارتباطات بحران -سهم داشته باشند. این پدیده برای متخصصین روابط عمومی موقعیت ها و چالش های بزرگتری ایجاد می کند تا از ارتباطات درست برای انتقال پیام سازمان خود استفاده کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


مقدمه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جریان اطلاعات چالش هایی را در ارتباطات داخلی و خارجی ایجاد می نماید. از نظر داخلی باید کارکنان را از ضرر ها و ورشکستگی ها مطلع کرد تا وقت شان صرف شایعات آنی نشود.


از نظر خارجی باید در نیاز به پاسخگویی به ضرب الاجل های رسانه ای با این واقعیت که تصمیمات پیچیده تجاری برای تحقیقات و اعلان به زمان نیاز دارد، تعادل برقرار کرد. در هر دو مورد متخصصین روابط عمومی باید مداوم به مدیران ما ( و خود ما) میزان اهمیت سادگی، درستی و بر مبنای واقعی بودن اطلاعات را یادآوری کنند.


آزمایش های طولانی و پر تنش نیز می تواند در لحن و احساسی با رسمیت کمتر – شیوه ای بسیار عادی در ارتباطات بحران -سهم داشته باشند. این پدیده برای متخصصین روابط عمومی موقعیت ها و چالش های بزرگتری ایجاد می کند تا از ارتباطات درست برای انتقال پیام سازمان خود استفاده کنند.


ارتباطات مالی
برقرار کنندگان ارتباطات مالی برای ایجاد اطمینان در سهامداران در محیط های نامطمئن و احساسی، باید فشار های زیادی را تحمل کنند. گرچه همه چیز در شرایط کنونی فرق کرده است ولی برقرار کنندگان ارتباطات مالی پیام های استاندارد و تکنیک های ارتباطی ای دارند که در مواقع پر چالش می توانند از آنها استفاده کنند.


سه نکته می تواند مفید باشد. اول، به ارتباطات موجود در پیام های پیشین که نتایجی هم در بر داشته است، توجه کنید. این موضوع اعتماد سهامداران را افزایش می دهد. به عبارت دیگر به آنها یادآوری کنید که چه چیزهایی در گذشته گفته اید، انجام داده اید و به پایان رسانده اید. دوم، به لحن ارتباطات گفتاری و نوشتاری خود کاملا دقت کنید. سوم، ابراز کنید که نگرانی های احساسی زیادی در چنین شرایطی به وجود می آید. انجام این کارها به شما اجازه می دهد که احساسات قابل درک را در مقابل منطقی قرار دهید که به سهامداران می گوید تا زمانی که اطلاعات لازم را به دست نیاورده اند ، واکنش زیادی از خود نشان ندهند.

مقابله با شایعات
در نظر گرفتن کانال های مستقیم دیگر ارتباطات علاوه بر رسانه ها نیز حائز اهمیت است– ارتباط با کارکنان و بیان نکات برای مسئولان حفظ روابط با سهامداران خارجی.

درس های ارتباطات مالی از بحران های اقتصادی
اعتماد در عمق فعالیت های مالی قرار دارد و برای بسیاری از سرمایه گذاران و شرکای تجاری، این اعتماد متزلزل شده است. آنها در هر بحرانی باید توضیح بدهند که چه اتفاقی افتاده است، برای رفع آن چه اقداماتی انجام شده است و این اقدامات چه کمکی به بهبود اوضاع می کند.


همچنین آموخته ایم که شفاف بودن میزان خطری که در هر فعالیت و یا معامله ممکن است برای سرمایه گذار وجود داشته باشد، از اهمیت برخوردار است. باید در مورد خطرات مرتبط با سرمایه گذاری های مختلف بازنگری صورت گیرد.


البته هنوز چیزهای زیادی برای آموختن و تصمیم گیری وجود دارد. در مراحل بعدی این بحران ، برقرار کنندگان ارتباطات مالی به ایفای نقشی اساسی در اعتماد سازی در بین سهامداران شرکت های شان خواهند پرداخت.

رئیس اسبق انجمن روابط عمومی امریکا

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد