درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22155صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 28 اسفند 1394 - 04:48
روابط عمومی
هدف هر شرکتی، به‌دست آوردن سود مناسب از طریق بازاریابی محصولات و خدماتش می‌باشد. گذشته از تبلیغات و بازاریابی، روابط عمومی، وظیفه مدیریتی مهمی است که شرکت را برای رسیدن به اهدافش یاری می‌کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف هر شرکتی، به‌دست آوردن سود مناسب از طریق بازاریابی محصولات و خدماتش می‌باشد. گذشته از تبلیغات و بازاریابی، روابط عمومی، وظیفه مدیریتی مهمی است که شرکت را برای رسیدن به اهدافش یاری می‌کند. مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی، برای طرح‌ریزی استراتژی بازاریابی و فعالیت‌های روابط عمومی، با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. با یک نگرش همه جانبه، از روابط عمومی می‌توان در هر زمینه‌ای بهره و کمک گرفت.


یک سازمان ممکن است خود دارای بخش روابط عمومی باشد یا یک موسسه روابط عمومی را به خدمت بگیرد تا در مورد ابعاد و بخش‌های مختلف سازمان به فعالیت بپردازد. بخش‌های روابط عمومی که متعلق به خود سازمان می‌باشند، متوجه اهمیت تصویر انعکاس یافته از سازمان توسط مطبوعات، بروشورها و خبرنامه‌ها هستند. برای آنان کسب اطمینان از درستی انعکاس پیام شرکت ضروری است.

 

برای مثال فرض کنید وزارت بهداشت می‌خواهد برای ریشه‌کنی فلج اطفال پروژه‌ای را آغاز کند، این وظیفه بخش روابط عمومی آن وزارت‌‌خانه است که از طریق تبلیغات (چه به‌وسیله مطبوعات و چه از طریق رسانه‌های الکترونیکی) سعی در برطرف کردن هر گونه ترس از ذهن عموم و فهماندن مزایای این پروژه به آنان نماید. (و چه حتی با فرستادن ماموران وزارت‌خانه و یا ارسال برگه‌های آگهی به منازل).


مؤسسات تخصصی روابط عمومی، چنین خدماتی که تمامی نکات مربوط به برقراری ارتباطات موثر در آن رعایت شده را، ارائه و راهنمایی‌هایی در زمینه روابط عمومی به سازمان‌ها عرضه می‌کنند. مؤسسات روابط عمومی شامل 3 بخش متفاوت هستند: بخش سرویس‌دهی به متقاضیان، بخش رسانه‌ای و سرانجام بخش تحقیق. مدیران بخش سرویس‌دهی با مراجعینی طرف می‌باشد که خواست‌های متفاوتی دارند لذا بر اساس زمینه فعالیت و نیازشان یک استراتژی مناسب، طرح و پیشنهاد می‌کنند.

 

 همچنین وظیفه برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی و تبلیغات در رسانه‌ها را بر عهده دارند. بخش رسانه‌ای نیز وظیفه انجام طرح‌های رسانه‌ای مشتمل بر کنفرانس مطبوعاتی، طراحی و هماهنگی با شیوه‌های مختلف ارتباطات و غیره را برعهده دارد. بخش تحقیق نیز وظیفه تحقیق و بررسی راهی که کمک به طراحی برنامه‌های ارتباطی برای متقاضیان کند را بر عهده می‌گیرند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد