درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 09:07   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23476صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 30 اردیبهشت 1395 - 13:33
تأکید سرپرست بانک ملی ایران بر ضرورت حرکت به سمت آموزش های کاربردی و نوین
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست بانک ملی ایران بر نقش مهم آموزش در نیل به اهداف بانک تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سرپرست بانک ملی ایران بر نقش مهم آموزش در نیل به اهداف بانک تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی، محمدرضا حسین زاده در بیست و چهارمین همایش بررسی مسائل آموزشی بانک که به مدت دو روز در مشهد برگزار شد، ارائه خدمات و محصولات متمایز و منحصر به فرد را باعث پیشرفت بانک دانست و گفت: در بازار رقابتی امروز، باید به قیمت تمام شده پول و کنترل هزینه ها توجه ویژه داشت.


وی آموزش کاربردی را اساس پویایی و پیشرفت بانک عنوان کرد و ابراز داشت: آموزش کارکنان و مسائل آموزشی باید در شعب نمود پیدا کند. آموزش های کاربردی به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد و هزینه های صرف شده در آن نوعی سرمایه گذاری در بانک محسوب می شود.


حسین زاده گفت: حرکت به سوی آموزش های کاربردی و نوین و تربیت نیروهای کارآزموده و متخصص برای جایگزینی مشاغل حساس و مدیریتی باید مورد توجه مسئولان آموزشی قرار گیرد.


سید ولی اله فاطمی اردکانی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز در این همایش، آموزش را ابزاری برای توسعه منابع انسانی دانست و در ادامه به تبیین استراتژی های آموزشی بانک پرداخت. در ادامه این همایش، محمد علی ایزدی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقای بهره وری و جایگاه بانک، آموزش های کاربردی و کارگاهی در حال اجرا در سطح بانک را اثرگذار عنوان کرد.

ارائه گزارش عملکرد آموزشی بانک در سال 1394 توسط مهرداد کامکار صالحی رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران از دیگر بخش های این همایش بود.


در این همایش که مهرزاد ذاکری مدیر امور مجلس، مسئولان اداره امور شعب استان خراسان رضوی و مسئولان و کارشناسان آموزشی بانک ملی ایران در سراسر کشور نیز حضور داشتند، چند تن از استادان دانشگاه به طرح مطالب آموزشی و اهمیت آن در توسعه منابع انسانی پرداختند.


در پایان همایش مذکور، ادارات امور شعب استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی به ترتیب رتبه های اول تا سوم از نظر عملکرد آموزشی بانک در سال ۹۴ راکسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد