درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 15:37   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23727صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 8 خرداد 1395 - 13:20
قرعه‌کشی بانک ملی؛ 95 جایزه کمک‌هزینه خرید مسکن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران از برگزاری سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز خود خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران از برگزاری سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز خود خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،95 جایزه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه ویژه (نقدی) سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.
 
 495کمک هزینه خرید خودرو داخلی هریک به ارزش 300 میلیون ریال، 1395 کمک هزینه ازدواج هر یک به ارزش 100 میلیون ریال، 1395 کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش 30 میلیون ریال، 2395 کارت خرید صنایع دستی و فرش دستباف هریک به ارزش 5 میلیون ریال و بیش از 800 هزار فقره جایزه نقدی 700 هزار ریالی، از دیگر جوایز این مرحله از قرعه‌‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.
 
 حداقل موجودی 500 هزار ریال و حفظ موجودی حساب حداقل به مدت 3 ماه متوالی تا روز قرعه‌کشی از شرایط شرکت در قرعه‌کشی مذکور و بهره‌مندی از جوایز ارزنده و متنوع این مرحله است. لازم به ذکر است مبلغ کل جوایز سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران، بالغ بر950 میلیارد ریال می باشد.
 
 هموطنان و مشتریان گرامی جهت تکمیل یا افزایش موجودی می‌توانند به شبکه گسترده شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد