درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23872صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 14:49
شماره 73 ماهنامه مدیریت ارتباطات انتشار یافت
شماره هفتاد و سوم ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی «مدیریت ارتباطات» در خرداد ماه 95 منتشر شد و بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
  

شماره 73 ماهنامه مدیریت ارتباطات انتشار یافت
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شماره هفتاد و سوم ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی «مدیریت ارتباطات» در خرداد ماه 95 منتشر شد و بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

 

فهرست مطالب:

 

سرمقاله

 توانمندی روابط عمومی در کاهش فاصله میان دولت- مردم، امیرعباس تقی پور

 

یادداشت سردبیر

 چهل سال و چهل روز کم؛ به بهانه تجلیل از سید فرید قاسمی در روز 26 اردیبهشت، امیر لعلی  

 

نقد ماه

 روابط عمومی در عصر اشکانیان؛ آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی روابط عموی ایران، احمد یحیایی ایله ای 

 

نگاه ماه

 بازنگری باورها، محسن کریمی 

 

مقاله ماه

 نقش فعالیت های روابط عمومی در عملکرد سازمان، سمیه تاجیک اسماعیلی، علی شاملو  

 

گفت و گوی ماه

 روزنامه نگاری واقعی که به تولیدات روابط عمومی ها وابستگی نداشته باشد، دشوارتر شده است؛ مصاحبه اختصاصی ماهنامه مدیریت ارتباطات با پروفسور کریس فراست، رئیس انجمن آموزش روزنامه نگاری بریتانیا، گفت و گو و ترجمه: امیر علی خلج  

 

میزگرد ماه

 دوئل خاموش؛ آسیب شناسی تقابل روابط عمومی و رسانه در میزگردی با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان، جواد قاسمی و ابراهیم رستمیان مقدم، سعید شهبازی، حامد حیدری 

 

روابط عمومی

 ـ تدوین راهبرد برای استفاده از رسانه های اجتماعی، سیمون سندرس 

ـ  گوگل تاکنون چه خدماتی به روابط عمومی داده است؟، اندرو اسمیت   

ـ  راهنمای تدوین یک دستورالعمل برای حضور در رسانه های اجتماعی، گما گریفیتز  

ـ  روان شناسی، اخلاق حرفه ای و آداب روابط عمومی ها در رسانه های اجتماعی، بکی مک مایکل  

ـ  روابط مدرن روابط عمومی ها با رسانه ها و اتاق های خبر رسانه های اجتماعی، استوارت بروس   

ـ  تلاش برای جلب توجه روزنامه نگاران با استفاده از رسانه های اجتماعی 

ـ  روابط عمومی زمان واقعی، فیلیپ شلدریگ  

ـ  چگونه روابط عمومی باید رسانه های اجتماعی را پایش کند؟، اندرو اسمیت   

ـ  مهارت های حضور در فضای مجازی، دالجیت بورجی  

 

رسانه

 ـ ضرورتی مهم برای رسیدن به اجتهاد رسانه ای (چرا رسانه های کشور فیلیپین را در یک پرونده جامع بررسی کردیم؟)/ پنج دلیل برای آشنایی با رسانه های فیلیپین، محمد صادق زمانی، محمد مهدی فرقانی  

ـ  آسیب های ناآشنایی با رسانه های خارجی، امید علی مسعودی  

ـ  نظارت دفتر ریاست جمهوری بر رسان های دولتی؛ سفیر کشور فیلیپین در گفت و گو با مدیریت ارتباطات از وضعیت رسانه در کشورش می گوید، گفت و گو: علی البرزی  

ـ  هم صدایی مردم فیلیپین در شبکه های اجتماعی؛ رسانه های اجتماعی چگونه عزم مردم را برای مبارزه با فساد جزم می کنند؟، جواد ارشادی  

ـ  طوفان شبکه های اجتماعی در سرزمین جزیره ها؛ بررسی وضعیت اجمالی رسانه ها در فیلیپین، احمد کارخانه  

ـ  خرج و برج ارتباطی فیلیپینی ها؛ مردم کشور جزیره ها چقدر برای استفاده از فضای مجازی و تماس های تلفنی هزینه می کنند؟، احمد کارخانه  

ـ  دیداری و شنیداری در سرزمین جزیره ها؛ صفر تا 100 رسانه ها در کشور فیلیپین از نگاه عباس اسدی، استاد ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی 

 

ماهنامه مدیریت‌ارتباطات با مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی با قیمت 6000 تومان منتشر می‌شود. علاقمندان جهت کسب اشتراک و  تهیه آرشیو شماره‌های گذشته، می‌توانند با شماره 88904882-021 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد