درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 12:22   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23905صفحه نخست » یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 10:11
رتبه‌ بندی بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی (بخش اول: بانک‌های جهان)
لزوم حضور و فعالیت بانک‌ها در شبکه‌های اجتماعی
مدیریت ارتباط با مشتریان یا در اصطلاح CRM یکی از بخش‌های مهم در چارت سازمانی است، چراکه نحوه ارتباط و پاسخگویی به مشتریان از مهم‌ترین عوامل موفقیت برای جلب نظر ایشان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، راه‌های مختلفی برای ارتباط با مشتریان وجود دارد که یکی از مهم‌ترین و جدیدترین آنها شبکه‌های اجتماعی است. بخواهیم باور کنیم یا نه، روند بازار و جامعه مخاطبان به سمت فضای مجازی و مخصوصا شبکه‌های اجتماعی رفته است.

ازاین‌رو شرکت‌ها و سازمان‌ها باید توجه ویژه‌ای به شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند و می‌توانند با حضور در شبکه‌های مجازی تعامل بهتری با مخاطبان برند خود داشته باشند.

گزارش فیس‌بوک در ابتدای سال 2016 بیان می‌کند که 60درصد افراد متعلق به نسل وای Y Generation ترجیح می‌دهند بانکی که در آن حساب دارند در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشند.

با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و استفاده بانک‌های مختلف از آنها، بحث‌های بسیاری در مورد نقش و اهمیت شبکه‌های اجتماعی در حوزه صنایع مالیوجود دارد.

در این راستا مؤسسه The Financial Brand رده‌بندی ویژه‌ای به نام «Power 100» را در راستای کمک به فعالان و کارشناسان بازاریابی بانک‌ها و مؤسسات مالی برای ارزیابی عملکرد خود و رقبای‌شان در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

در این رتبه‌بندی نام 100 بانک برتر از نظر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب در بازه‌های زمانی مختلف معرفی می‌شوند.

شاخص‌های مختلفی برای این رتبه‌بندی در نظر گرفته و براساس آن امتیازاتی به بانک‌ها داده می‌شود که عبارت هستند از تعداد لایک‌های فیس‌بوک، نرخ مشارکت کاربران در فیس‌بوک، تعداد دنبال‌کنندگان توئیتر، تعداد پست‌های توئیت شده، تعداد مشاهده ویدئوهای کانال یوتیوب و تعداد مشترکین آن.

با توجه به تمام شاخص‌های ذکرشده، بانک‌هایی که نام آنها برای شرکت در رتبه‌بندی ثبت‌شده است، بررسی و تحلیل می‌شوند و رتبه‌ای را در بازه‌های زمانی مختلف دریافت می‌کنند. البته مؤسسات مالی و بانک‌هایی در این رتبه‌بندی بررسی می‌شوند که فعالیت آنها در حوزه بانکداری خرد بوده و محتوای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی خود را به زبان انگلیسی تولید کنند.

در آخرین رتبه‌بندی اعلام‌شده برای سال 2016 بانک مرکزی هند در رتبه اول قرارگرفته است. اما مقام دوم تا پنجم این فهرست مربوط به بانک‌های ایالات‌متحده آمریکا تعلق‌گرفته است: بانک کپیتال وان Capital One، بنک آو آمریکا Bank of America، ولز فارگو Wells Fargo و سیتی Citi.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد