درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25482صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 1 شهریور 1395 - 07:58
نحوۀ یافتن بهترین راهبردهای روابط عمومی برای شروع کار شما
لیزی ویکلی - روابط عمومی می‌تواند فرصت‌های بازاریابی ارزشمندی را برای شروع کار شما عرضه کند، یا می‌تواند سبب دردسرهای شدید و جدّی برای شما باشد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی می‌تواند فرصت‌های بازاریابی ارزشمندی را برای شروع کار شما عرضه کند، یا می‌تواند سبب دردسرهای شدید و جدّی برای شما باشد. دسترسی گسترده به اینترنت به این معنی است که هر کسی می ‎تواند هر مطلبی را راجع به شرکت شما بیابد، از جمله تجارب منفی و اظهار نظرهای خشمگنانه‌ای که مشتریان ناراضی در رسانه‌های اجتماعی دربارۀ آن سخن می‌گویند. مؤسّسۀ تجاری شما باید دارای راهبرد روابط عمومی برای کمک به انتشار آگاهی نسبت به علامت تجاری شما و نیز حفظ حُسن شهرت خود باشید. از توصیه‌های زیر برای شروع استفاده کنید:
 

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
ممکن است از پیش برای بازاریابی از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده باشید، امّا می‌توانید از سایت‌های اجتماعی نیز به صورت بخشی از کارزارهای روابط عمومی خویش سود ببرید. اطمینان حاصل کنید که تمامی خبرهای شرکت خود را از طریق کانال‌های اجتماعی ترویج دهید و دستاوردها و موفّقیت‌‎های شروع کار و نیز کارکنان خویش را اعلام کنید. هر زمان که بنگاه شما میزبان یا حامی مالی رویدادی خاصّ است، خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلان کنید. همچنین، اگر بحران یا رویدادی منفی رخ دهد، به طریقی حرفه‌ای، رو در رو و مستقیم، به آن بپردازید. بگذارید جهان شاهد باشد که شرکت شما چطور با چنین مسائلی برخورد می‌کند و شما الهام‌بخش اعتماد به جماعت خریدار خواهید بود.


استخدام استعدادهای درست
مدّت زمان و وجه زیادی را صرف شروع کار کرده‌اید، بنابراین سعی نکنید روابط عمومی را خودتان به عهده بگیرید. کارشناس ارشد در روابط عمومی برخورداری از تخصّص مورد نیاز شما برای مشهور ساختن علامت تجاری و حفظ این شهرت را برای شما تأمین می‌کند.


استفاده از ابزارهای رایگان
وبسایت بیانیۀ مطبوعاتی پیدا کنید که خبرهای مربوط به شرکت شما را به ایستگاه‌های خبری مرتبط با صنعت و بازار شما منتقل سازد. برای آن که این کار رایگان یا با صرف اندکی وجه میسّر شود، می‌توانید خبرهای مربوط به شروع کار خود را در حضور افراد نافذی که بتوانند به نشان تجاری شما اعتباری ببخشند و خریداران بالقوّه‌ای بیان کنید که محتمل است در آینده مشتری شما بشوند.


به خاطر آوردن شیوه‌های سنّتی
شروع کار برای روابط عمومی قبل از اینترنت به چه ترتیب صورت می‌‎گرفت؟ به انجمن‌های صنفی و صنعتی محلّی ملحق شوید و با دیگر مالکان مؤسّسات بازرگانی در رویدادهای زمان‌بندی شدۀ آنها وارد گردید. شبکه‌بندی با افرادی در منطقۀ خود که بتوانند برای شرکت شما تبلیغ کنند و آن را شهرت دهند می‌تواند بیش از وقتی که برای راهبرد روابط عمومی آنلاین خود صرف می‌کنید بازده داشته باشد.


تثبیت تخصّص خویشتن
از دانش و تجربۀ خویش برای تثبیت خود به عنوان متخصّصی در زمینۀ فعالیت مربوطه استفاده کنید. میزبانی سمینارهای رایگان برای جامعۀ خود را به عهده بگیرید و خود را در دسترس شخصیت‌های رسانه‌ای که نیاز به اظهار نظرهای حرفه‌ای و تخصّصی برای خبرهای محلّی و برنامه‌ریزی دارند، قرار دهید. با منتشر شدن خبرها دربارۀ شما و شروع کار شما، فرصتی خواهید داشت که تخصّص خود را به طور آنلاین در اختیار دیگران قرار دهید. برای مصاحبه‌ها و نگارش به عنوان مهمان وبلاگ‌ها آماده و در دسترس باشید تا تأثیر روابط عمومی برای شما برقرار باشد.


با استفاده از رهنمودهای فوق، راهبرد منسجم و محکم روابط عمومی را شروع کنید. متوجّه خواهید شد که شرکت شما، وقتی از شهرتی که استحقاقش را دارید برخوردار شود، تدریجاً رشدخواهید کرد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد