درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 03:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27379صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 1 دی 1395 - 11:48
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه، بانکها و بیمه ها برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه، بانکها و بیمه ها برگزار شد.


به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این نشست سیدمالک حسینی با اشاره به قدمت چهار ساله شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه گفت: وزارت اقتصاد هم در تشکیل این شورا و هم در برگزاری منظم آن در بین سایر وزارتخانه ها پیشگام و برتر بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با بیان اینکه این شورا از سه کمیسیون تخصصی بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه تشکیل شده گفت: در این نشستها مسایل مشترک طرح و در خصوص اجرای برخی پروژه های خاص تصمیم گیری می شود.

ارائه گزارش توسط دبیران کمیسیون های شورا، بحث و بررسی در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر و تشریح پروژه کمپین اطلاع رسانی دستاوردهای وزارت اقتصاد از جمله موضوعات طرح شده در این نشست بود.

در ادامه این نشست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نقش و ابعاد مختلف رسانه های سنتی و شبکه های اجتماعی در زندگی بشر گفت: شرکتها و بنگاههای اقتصادی بیش از گذشته به رسانه ها نیازمند هستند.

پورکیانی افزود: امروزه رسانه ها نقش مهمی در حیات و ممات شرکتها دارند بنابراین نقش روابط عمومی ها به دلیل اینکه رابط بین رسانه و سازمان هستند بیش از گذشته احساس می شود.

وی تاکید کرد: باید با رویکرد جدید به روابط عمومی ها نگاه کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران تصریح کرد: اگر از پتانسیل شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به خوبی استفاده شود می توان انعکاس خوبی از این وزارتخانه ارائه کرد.

پورکیانی با اشاره به قدمت 82 ساله شرکت بیمه ایران گفت: این شرکت با 206 شعبه و ده هزار نمایندگی و پرداخت روزانه 24 میلیارد تومان خسارت به مردم، بالاترین حجم خدمات بیمه ای را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد