درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 13:22   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29833صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1396 - 08:26
تازه های نشر/ کتاب دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری منتشر شد
این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری: مدیریت رسانه، همگرایی رسانه ای و جهانی شدن (تجارت و نوآوری رسانه ای)" به همت مایک فردریچسن و یحیی کمالی پور به زبان انگلیسی منتشر شد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.


این کتاب به روزنامه نگاران و شاغلین در حوزه رسانه های خبری در شناسایی بهترین شیوه ها و کشف انواع جدیدی از جریان اطلاعات در یک چشم انداز به سرعت در حال تغییر رسانه های خبری کمک خواهد کرد.

درباره نویسنده
مایک فردریچسن، استاد اقتصاد رسانه و نوآوری رسانه ای دانشگاه Stuttgart Media University و مدیر مؤسس Humboldt School در برلین می باشد. او مدیریت بازرگانی، اقتصاد سیاسی، روزنامه نگاری و سیاست خوانده است.


یحیی کمالی پور، استاد و رئیس دپارتمان روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی در دانشگاه North Carolina A&T State University می باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد