درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29833صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1396 - 04:32
تازه های نشر/ کتاب دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری منتشر شد
این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری: مدیریت رسانه، همگرایی رسانه ای و جهانی شدن (تجارت و نوآوری رسانه ای)" به همت مایک فردریچسن و یحیی کمالی پور به زبان انگلیسی منتشر شد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.


این کتاب به روزنامه نگاران و شاغلین در حوزه رسانه های خبری در شناسایی بهترین شیوه ها و کشف انواع جدیدی از جریان اطلاعات در یک چشم انداز به سرعت در حال تغییر رسانه های خبری کمک خواهد کرد.

درباره نویسنده
مایک فردریچسن، استاد اقتصاد رسانه و نوآوری رسانه ای دانشگاه Stuttgart Media University و مدیر مؤسس Humboldt School در برلین می باشد. او مدیریت بازرگانی، اقتصاد سیاسی، روزنامه نگاری و سیاست خوانده است.


یحیی کمالی پور، استاد و رئیس دپارتمان روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی در دانشگاه North Carolina A&T State University می باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد