درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3017صفحه نخست » گزارشسه شنبه، 10 اردیبهشت 1392 - 07:31
چرا هفته روابط عمومی؟
در هفتمین سال گرامی داشت روز روابط‌عمومی در کشور، بخش غیردولتی تصمیم گرفته هفته روابط‌عمومی را با برگزاری هفت برنامه از تاریخ بیست و هفتم لغایت دوم خردادماه گرامی داشته...
  

شارا، امیرعباس تقی پور- امسال هفتمین سالی است که 27 اردیبهشت به عنوان «روز روابط‌عمومی» در تقویم رسمی کشور گنجانده شده است. روز دوم دی‌ماه 1385 رسانه‌ها به نقل از مدیرکل وقت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از تعیین و تصویب روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور دادند؛ خبری که به انتظار و توقع چند ساله فعالان روابط‌عمومی پایان داد و با استقبال آنها روبه‌رو شد. نکته قابل تأمل در این زمینه نقش‌آفرینی نهادهای مردمی کم‌شمار روابط‌عمومی و مؤسسات روابط‌عمومی‌ تازه جان گرفته بخش خصوصی در آن روزگاران برای ترغیب نهادهای واسط و مسؤول و اخذ موافقت آنها برای این نامگذاری است.

در واقع، همین نهادها و مؤسسات بودند که با خواست، اراده، پیگیری‌های مستمر و استفاده از حداقل امکانات در اختیار، توانستند پیشنهاد خود را از طریق دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از نهادهای زیر مجموعه شورایعالی انقلاب فرهنگی برده و زمینه‌های اخذ این تصمیم را فراهم کنند؛ تصمیمی که بدون تردید در ارتقای دانش و جایگاه روابط‌عمومی‌ها مؤثر بوده و خواهد بود.

بررسی سابقه نامگذاری روز، هفته و سال روابط‌عمومی (که پرداختن به آن در مجالی دیگر ضروری است) در کشورهای مختلف مؤید آنست که هر اندازه حکومت‌ها در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پیشرفت می‌کنند، به همان اندازه به بهره‌گیری از نهادهای مشاوره و اجرای برنامه‌ها و راه‌حل‌های روابط‌عمومی، احساس نیاز کرده و با چنین نامگذاری‌هایی لزوم توجه بیشتر به مسؤولیت‌ها و عملکرد حرفه‌ای این دانش، فن و هنر را به مثلث دولت، مردم و کارگزاران روابط‌عمومی، گوشزد می‌کنند.

در هفتمین سال گرامیداشت روز روابط‌عمومی در کشور، بخش غیر دولتی تصمیم گرفته است هفته روابط‌عمومی را با برگزاری هفت برنامه از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه لغایت دوم خردادماه گرامی داشته و ضمن آن با امضای طوماری توسط فعالان روابط‌عمومی، از شورای فرهنگ عمومی بررسی و موافقت با نامگذاری یک هفته به نام «روابط‌عمومی» در تقویم رسمی کشور را بخواهد. بانیان این اقدام بر این باورند که ظرفیت‌های روابط‌عمومی در مسیر حل مسائل کشور و پیمودن پله‌های ترقی و پیشرفت بسیار بیشتر از آن است که امروز شاهدش هستیم. شاید لازم باشد آنها برای اثبات ادعای خویش، زمان زیادی صرف و مستندات بیشتری را فراهم کنند. امسال آغاز راه برای رسیدن به این خواست حرفه‌ای و صنفی است و طرح این خواسته به میزان ذکر شده نیز بر مسؤولیت و لزوم همکاری و همراهی استادان، کارشناسان، دانشجویان و مدیران روابط‌عمومی می‌افزاید. هفته روابط‌عمومی مبارک ‌باد.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد