درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30902صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 22 مرداد 1396 - 15:03
وصول مطالبات معوق در بانک ملی ایران، روندی مستمر است
دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم کاهش مطالبات معوق بانک با رعایت همه دستورالعمل های ابلاغی و تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده در این بخش تاکید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم کاهش مطالبات معوق بانک با رعایت همه دستورالعمل های ابلاغی و تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده در این بخش تاکید کردند.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در دومین همایش سراسری بررسی عملکرد در بخش پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران که با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران ستادی، معاونان ادارات امور شعب سراسر کشور و شعب مستقل و کارشناسان ادارات کل پیگیری و وصول مطالبات و حقوقی و دعاوی برگزار شد، با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت اعتباری فقط در پرداخت تسهیلات مدنظر نیست، بلکه در وصول مطالبات هم مطرح است، گفت: آمار نشان می دهد بانک ملی ایران در کاهش مطالبات معوق خوب عمل کرده است.


وی افزود: واحدهای بانک باید در طول سال به طور مستمر پیگیر وصول مطالبات معوق باشند و این موضوع را نباید به آخر سال موکول کنند.


معاون شعب بانک ملی ایران با تاکید بر این که هنگام پرداخت تسهیلات باید ظرفیت، شخصیت، سرمایه و وثیقه مدنظر باشد، اظهار کرد: نباید در پرداخت تسهیلات سخت گیری بیجا کرد، بلکه باید اصول پرداخت تسهیلات رعایت شود.


کریمی ملاحظه شرایط اقتصادی کشور را یکی از عوامل لازم در پرداخت تسهیلات دانست و گفت: وصول تسهیلات خرد می تواند به افزایش نقدینگی بانک منجر شود. در وصول تسهیلات کلان هم باید به دنبال احیای کارخانه ها و واحدهای تولیدی بود تا از کنار آن هم اشتغال ایجاد شود و هم مطالبات بانک وصول شود.


محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش با بیان این که بانک ملی ایران در زمینه جذب منابع، پرداخت تسهیلات و نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی جایگاه مناسبی در نظام بانکی دارد، گفت: تجربه نشان داده ما در وصول مطالبات معوق هر چه بیشتر تلاش کرده ایم، نتیجه بهتری گرفته ایم.


وی افزود: وقتی مطالبات معوق وصول می شود، نقدینگی در بانک به جریان می افتد و در نتیجه مشتریان بیشتری از آن منتفع می شوند.


به گفته شایان، وصول مطالبات معوق، ترازنامه بانک را نیز متاثر می کند و بخش های منفی آن را کاهش می دهد.


کاووس ایرج پور معاون حقوقی و دعاوی بانک ملی ایران نیز در این همایش با بیان این که هر بدهکاری اراده کرده بدهی بانک را برگرداند، با بخشش جرایم از سوی بانک مواجه شده است، گفت: بدهکاران بانک دسته بندی شده اند و بانک هرگز با بدهکاران خرد و کلان، به یک شکل برخورد نمی کند.


وی افزود: نباید اجازه بدهیم بخشش جرایم، به روشی برای بدهکاران در بازپرداخت نکردن منابع بانک تبدیل شود، بلکه باید از روش های مختلف قانونی، بازگشت منابع بانک را پیگیری کنیم.


علی اولیائی رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به این که مطالبات معوق، امروز به چالش نظام بانکی تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه اقدامات بانک ملی ایران در این بخش به خوبی اثربخش بوده و نتایج آن کاملا مشخص است.


وی افزود: مهمتر از کاهش مطالبات معوق، ادامه این روند است و نباید اجازه داد دوباره نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی افزایش یابد.


در پایان این همایش نیز پانلی با حضور جمعی از مسئولان ادارات ستادی برگزار و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد