درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31645صفحه نخست » پنجشنبه، 4 آبان 1396 - 20:41
نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
دکتر مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره این بانک در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها که به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد، گفت: تجهیز منابع گران هم به زیان بانک ها است هم به زیان مشتریان و از این رو حمایت روابط عمومی بانکها در تبعیت از مقررات شورای پول و اعتبار و رعایت نرخ های سود مصوب می تواند بسیار راهگشا باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره این بانک در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها که به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد، گفت: تجهیز منابع گران هم به زیان بانک ها است هم به زیان مشتریان و از این رو حمایت روابط عمومی بانکها در تبعیت از مقررات شورای پول و اعتبار و رعایت نرخ های سود مصوب می تواند بسیار راهگشا باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، وی در پایان بر ٣ نکته؛ وحدت رویه درخنثی سازی هجمه های ناروا علیه نظام بانکی، پرهیز از فضای تخریب و حفاظت از سرمایه های ارتباطی و اعتباری بانک ها از طریق انتشار صادقانه اخبار صحه گذاشت.

نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۲ در محل باشگاه بانک صادرات ایران با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه خصوصی برگزار شد و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در خصوص خدمات نظام بانکی و صیانت از جایگاه بانک ها در اقتصاد ملی در دستور کار قرار گرفت.

در حاشیه این نشست همچنین حمیدرضا رهبر، مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر تقویت ارتباط دوسویه بین مسئولان و بدنه مدیریتی با مشتریان و مخاطبان بانک تاکید کرد و گفت: روابط عمومی بانک صادرات ایران در راستای بهبود خدمات این بانک، با روی باز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان و مخاطبان بانک است و واحد ارتباطات بانک به صورت روزانه نظرات را دریافت و تا حصول نتیجه پیگیری می کند. وی سامانه های “صدای سپهر” و “صدای آشنا”، در کنار تقویت کانال های ارتباطی روابط عمومی در فضای مجازی را در همین راستا عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد