درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32737صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 5 اسفند 1396 - 09:04
ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی
رواج و فراگیر شدن ارتباطات الکترونیکی در سطح جهانی علاوه بر تحولات مثبتی که در پی داشته است، باعث برخی سوتعبیرها نیز در روابط عمومی گشته است. در اعماق تصاویر و پیام های فراگیری که بسیاری از افراد از طریق آن ارتباط برقرار می کنند، الگوهای رفتاری ای وجود دارند که به این زودی ها تغییر نخواهند کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک گزارشگر گفته است که بزرگترین منبع تحولات در اروپای شرقی علاوه بر رییس جمهور میخائیل گورباچف شوروی، رادیو و تلویزیون اتریش، آلمان غربی و سایر کشورهای مرزی پرده آهنین بوده اند.


شورش سرکوب شده در چین، انقلاب فکس نام گرفت چون مخالفان از این دستگاه ها برای مخابره و ارتباط با سراسر دنیا استفاده کردند.


ده ها هزار تماس تلفنی روزانه تنها از آمریکا با چین برقرار می شد. هیات ارتباطات فدرال اعلان کرد در روز قبل از تظاهرات پکن به طور میانگین 3.000 تماس برقرار شده است. یک فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد یک سیستم پیام کامپیوتری با نام چاینا نت (شبکه چینی) برای تهیه خبرهای فوری به سرتاسر دنیا، راه اندازی کرد. این شبکه روزانه صد پیام به دانشجویان چینی سراسر آمریکا که نگران دوستان یا خانواده شان در چین بودند، ارسال می کرد. زمانی که ارتش چین به میدان تیانامن حمله کرد، بیشتر گزارش هایی که بر روی سایت ها می رفت توسط موبایل ها مخابره می شد.


کابل های فیبر نوری آمریکا را به اروپا و ژاپن وصل می کنند. در کالیفرنیای جنوبی که 800 شرکت ژاپنی دفتر دارند، تماس های تلفنی از آمریکا به ژاپن از سالی 20 میلیون دقیقه در سال 1978 به سالی 180 میلیون دقیقه در سال 1987 رسید. چهل درصد این ارتباطات از طریق فکس صورت می گیرد.


شبکه های ایمیل که میشیگان را به میسوری وصل می کنند در حال حاضر می توانند به راحتی لندن را به سان فرانسیسکو متصل نمایند. یک شبکه روابط عمومی شرکت ها - PRX بین المللی – به طور مرتب از ایمیل برای تبادل پیام ها و لیست های رسانه ای استفاده می کند.


رواج و فراگیر شدن ارتباطات الکترونیکی در سطح جهانی علاوه بر تحولات مثبتی که در پی داشته است، باعث برخی سوتعبیرها نیز در روابط عمومی گشته است. در اعماق تصاویر و پیام های فراگیری که بسیاری از افراد از طریق آن ارتباط برقرار می کنند، الگوهای رفتاری ای وجود دارند که به این زودی ها تغییر نخواهند کرد.

 

 برقراری ارتباط با یک فرد ژاپنی در مقایسه با یک کالیفرنیایی، کانادایی، انگلیسی، پاریسی و یا فرانکفورتی کاملا متفاوت است. هر یک از مخاطبین تفاوت های ظریفی در رفتار، منش، نوع برداشت و الگو های فرهنگی با یکدیگر دارند. تا زمانی که این تفاوت ها را یاد بگیریم، ممکن است احساس کنیم پیام های ما ناموفق بوده اند یا گاهی ممکن است با آنها به شدت برخورد شود. یک پیام ایمیلی یا یک نوار ویدئو یا بروشور برای همه آدم ها مناسب نیست.


اهالی روابط عمومی باید از مرزهای فرهنگی فراتر بروند و دریابند که چگونه می توان با مردم سایر کشور ها به غیر ارتباط برقرار کرد.
 

منبع: شارا- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد