درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33302صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 - 21:59
کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند
پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی ، روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی ، روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفته است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  متعاقب اقبال کاربران به بله دو کانال محبوب و پر مخاطب گیزمیز و دیرین دیرین هم به «بله» پیوستند. این در حالی است که پیش از این نیز حدود 40 خبرگزاری و سایت خبری به عضویت «بله» درآمده بودند و مخاطبان آنها می توانند ضمن بهره مندی از قابلیت ها و فضای این پیام رسان، با مراجعه به کانال خبرگزاری ها و سایت های خبری عضو، روزانه در جریان آخرین اخبار مهم کشور نیز قرار گیرند.

در حال حاضر 59 هزار کانال فعال در «بله» حضور دارند که بخش قابل ملاحظه ای از این کانال ها بیشتر از 50 هزار عضو دارند.

افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین(dirindirin@) و گیز میز (gizmiztel@)در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.

پیام رسان بومی و ملی «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

این پیام رسان با توجه به ویژگی هایی مثل داشتن امکانات مالی، امنیت بالا و امکانات ویژه سخت افزاری توانسته است بیش از یک میلیون نفر را به خود جذب کند و با استقبال خوب مردم مواجه شود.

«بله» تنها پیام رسانی داخلی با امکانات منحصر به فرد مالی است، اما در کنار این مورد، سرعت پردازش و عملکرد و سادگی فضای پیام رسان از دیگر عواملی است که باعث توجه مردم به آن شده است. بنابراین علاقه مندان به فعالیت در فضای مجازی به ویژه در حوزه کسب و کار مجازی، می توانند از «بله» به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد