درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:32   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34301صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 15 مرداد 1397 - 07:18
راهنمای استراتژی- هزینه کم، تأثیر زیاد!
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی فوق‌العاده، بودجه معمولی
Jennifer R. Farmer - روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور. در حالی که تفکر درباره این که روابط عمومی یک‌چیز تجملاتی است که تنها سازمان‌های بزرگ‌تر می‌توانند از پس آن بربیایند وسوسه‌برانگیز است، کارشناس روابط عمومی، Jennifer R. Farmer نشان می‌دهد که چگونه چارچوب CCRR او- موثق، خلاق، پاسخگو و بی‌وقفه بودن- گلوله نقره‌ای برای حتی سازمانی‌ها دچار کمبود پول است.


Farmer تاکید می‌کند که روابط عمومی مؤثر در واقع جزئی ضروری برای توسعه سازمان است- افراد باید درباره شما درباره سازمان شما بدانند تا حداکثر تأثیر را داشته باشند.

 

چارچوب CCRR او از ابزارهایی استفاده می‌کند که هرکسی به آن دسترسی دارد، از رسانه اجتماعی تا شفافیت برند و بیش از پول نیازمند توجه است.

 

 Farmer نشان به شما می‌دهد که اهمیت ندارد بودجه شما چقدر کم است، شما می‌توانید یک استراتژی ارتباطات مقرون‌به‌صرفه ایجاد کنید که شما در موفقیت در یک جهان پر از اطلاعات کمک می‌کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد