درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34303صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 10 شهریور 1397 - 05:29
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی
Ronald D. Smith - Ronald Smith نشان می‌دهد که چگونه باید کمپین‌های استراتژیک تحقیق محور، عملی که در اقدام روابط عمومی استفاده‌شده است را اجرا کرد و از سال‌ها تجربه خود به عنوان متخصص در صنعت و سال‌های آموزش خود در کلاس‌ها می‌گوید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی در نسخه پنجم خود از ارائه رویکردی واضح و نوآورانه برای دانشجویانی که به دنبال یادگیری چگونگی توسعه کمپین‌های روابط عمومی هستند، است. این متنی است برای کسانی که درخصوص ورود به حرفه‌های در حال تغییر سریع روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک مصمم هستند.


Ronald Smith نشان می‌دهد که چگونه باید کمپین‌های استراتژیک تحقیق محور، عملی که در اقدام روابط عمومی استفاده‌شده است را اجرا کرد و از سال‌ها تجربه خود به عنوان متخصص در صنعت و سال‌های آموزش خود در کلاس‌ها می‌گوید.


رویکرد استفاده‌شده در این متن یک الگوی سه گانه است: ابتدا، خوانندگان در معرض ایده‌های جدید قرار می‌گیرند و سپس آن‌ها را در کاربردش می‌بینند قبل از این که نهایتاً نشان داده شود که چگونه این ایده‌ها را خودشان به کار ببرند. فرایندهای تصمیم‌گیری و حل مسئله پیچیده در ارتباطات استراتژیک و روابط عمومی به مجموعه‌ای از گام‌هایی که دنبال کردن آن آسان است و به‌اندازه کافی برای به کار رفتن در هزاران موقعیت و سازمان در جهان واقعی انعطاف‌پذیر هستند تبدیل می‌شوند.


این نسخه جدید پنجم، از همان فرمتی تبعیت می‌کند که نسخه‌های قبلی تبعیت می‌کردند و شامل چندین مثال زمانی و جهان واقعی از موارد و رویدادهای فعلی به همراه موارد کلاسیکی است که در امتحان زمانی صدق می‌کنند. این شامل تحقیقات جدیدی درباره نظرات و اقدامات درون رشته است و چندین کمپین روابط عمومی برنده جایزه اخیر را پوشش می‌دهد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد