درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 16:50   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34408صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 5 شهریور 1397 - 07:26
پنج روند ارتباطات
پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۲۰، به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت. تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴، به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.
  

1. افزایش استفاده از ویدیو
“پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۲۰، به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت. تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴، به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید”.

2. محتوا به معنای داستان سرایی است
محتوا برای
موبایل به معنای استفاده از کلمات کمتر و تبدیل به جای رسانه های بصری در قالب تصاویر، فیلم ها، برنامه ها و انتقال اطلاعات تعاملی است.

3. محتوای تازه و قابل اعتماد برای بهینه سازی موتور جستجو
برای اینکه بتوانید مرتب در رتبه بندی گوگل حضور داشته باشید باید به طور مداوم محتوای جدید و بسیار مهم در سایت تان منتشر نمایید.

4. رویدادهای جریان مستقیم
در سالهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر نمایش جریانهای ویدیویی زنده رویدادهای عمومی برای اهداف بازاریابی بوده ایم. شرکت های بزرگ شروع به کار کرده اند و 44 درصد از مدیران ارزیابی شده توسط Brandlive اعلام کرده اند که در سال 2016، حداقل یک رویداد زنده را از طریق ویدیو به عنوان یک استراتژی بازاریابی منتشر کردند. PR GlobalChealth پیش بینی می کند که این افزایش خواهد یافت، با توجه به این که اخیرا یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام امکانات بیشتری را به وجود آورده که به ایجاد بحث های عمومی و رویدادهای عمومی محبوب کمک کرده است.

5. واقعیت مجازی

واقعیت مجازی یک فناوری بسیار جذاب و جدید است ولی بسیاری از ما هنوز چندان با آن سروکار نداشته‌ایم. این موضوع نشان می‌دهد که این فناوری هنوز آن‌طور که باید در میان مردم جا باز نکرده است.

تحقیقات خبر از آن می‌دهند که علیرغم پیشرفت معمولی این فناوری در سال ۲۰۱۷، در سال جاری میلادی شاهد رشد چشمگیر و ۴۸ درصدی استقبال از این فناوری خواهیم بود.

 

همچنین بخش دیگری از این پژوهش به بررسی بلندمدت‌تر این فناوری پرداخته و مدعی شده است که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد وجود نزدیک به 69 میلیون کاربر واقعیت مجازی در جهان خواهیم بود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد