درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36410صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 22 مهر 1400 - 04:54
شش گام برای توسعه روابط عمومی
مترجم: علیرضا ملکی - متخصصان به شما خواهندگفت که یک مجموعه روابط عمومی که به درستی برنامه ریزی شده است، اغلب از تبلیغات موثرتر می باشد. این آموخته شما را در تشکیل و توسعه هسته مجموعه فعالیت های روابط عمومی‌تان در شش مرحله آسان کمک خواهدکرد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متخصصان به شما خواهندگفت که یک مجموعه روابط عمومی که به درستی برنامه ریزی شده است، اغلب از تبلیغات موثرتر می باشد. این آموخته شما را در تشکیل و توسعه هسته مجموعه فعالیت های روابط عمومی‌تان در شش مرحله آسان کمک خواهدکرد:

گام اول: هدف های روابط عمومی یا برنامه رسانه ای خود را تعریف کنید و بنویسید از چه طریقی شما مجموعه فعالیت های  روابط عمومی تان را طراحی خواهید کرد؟ آیا این فعالیت ها طراحی خواهد شد به منظور:
- ایجاد نظریه کارشناسی میان همکاران تان، مطبوعات یا مشتریان و ارباب رجوع بالقوه شما؟
- ایجاد حسن نیت میان مشتریان، عرضه کنندگان مواد اولیه یا جامعه تان؟
- ایجاد و تقویت نام تجاری شما و تصویر یک شرکت حرفه ای؟
- اطلاع رسانی و ایجاد ادراکات خوب درخصوص شرکت و فعالیت؟
برای اینکه برنامه رسانه ای یا روابط عمومی شما موفق باشد، اولین و مهمترین چیز تعیین و تعریف اهداف تان است. با یک هدف روشن در ذهن، شما زمینه ای برای تکمیل این آموخته ها فراهم خواهیدکرد.

گام دوم: اهداف کوتاه مدت خود را در دستیابی به این اهداف بلندمدت تعریف نمایید. مشخص بودن، قابل اندازه‌گیری بودن، نتیجه گرا بودن و دارای چارچوب زمانی بودن اهداف کوتاه مدت، با اهمیت است.

گام سوم: تعیین کسی که مخاطب موردنظر شما است. شما می خواهید با این مجموعه  فعالیت ها به چه کسی دسترسی داشته باشید؟ شما می خواهید پیام اصلی تان چه باشد؟

گام چهارم: برنامه ای زمانی برای مجموعه فعالیت های روابط عمومی خود آماده نمایید. با منطبق کردن برنامه روابط عمومی با سایر تلاش های بازاریابی و فروش، هم افزایی ایجاد نمایید.

گام پنجم: برنامه تاثیر در دیگران با گفتار یا نوشتار را آماده نمایید. از چه وسایل ارتباطی برای رساندن پیغام های تان به عموم استفاده خواهید نمود؟ برای مثال ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- نشریات
- مقالات
- داستان های موفقیت مشتریان
- کنفرانس مطبوعاتی، مصاحبه، یا سفرهای تبلیغاتی

- فضای مجازی
سه روش را از لیست انتخاب کنید و تحقیق و توسعه روشتان را آغاز نمایید.

گام ششم: معیاری به منظور پیگیری نتایج فعالیت های روابط عمومی قرار دهید. بعد از هر مجموعه فعالیت، نتایج را مرور کنید. آیا شما باید اصلاحاتی را در برنامه اولیه لحاظ نمایید؟ اگر این طور است، چگونه و چرا؟
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد