درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 09:06   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3687صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 22 خرداد 1392 - 12:33
تمرکز حساب ها در بانک رفاه منطقی است
جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.
  

شارا - جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.

به گزارش شارا، لطفی نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و رئیس این شورا طی سخنانی گفت: انتظارات بانک رفاه درباره تمرکز حساب های زیر مجموعه وزارتخانه در بانک رفاه انتظاری درست و منطقی است، چرا که ما هرچقدر بانک رفاه و بانک های دیگری که زیر مجموعه وزارتخانه هستند را تقویت کنیم، این بانک ها خدمات بهتری ارائه خواهند داد و در این زمینه هیچ مشکل قانونی وجود ندارد.
وی افزود: برای تقویت روابط و رفع نیازهای سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه توانمندی بانک های مجموعه استفاده بهینه کرد.
لطفی نژاد ادامه داد: یکی از مهم ترین مباحثی که باید مورد توجه قرار داد تکریم ارباب رجوع است که امروزه با توجه به گسترش بانکداری اینترنتی وخدمات الکترونیکی باید از واژه״ تکریم مخاطبان״ استفاده کنیم چرا که مشتریان مانند گذشته به ما مراجعه نمی کنند و بسیاری از خدمات را از طریق اینترنت دریافت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه تصریح کرد: در تکریم مخاطبان باید چند نکته از جمله کیفیت، سرعت و ارزان بودن خدمات را مد نظر قرار دهیم که نتیجه آن رضایتمندی مشتریان و مخاطبان خواهد بود.
در ادامه گلیج مدیر امور منطقه یک بانک رفاه گفت: همکاری بین بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی در سطح خوب و مناسبی است و امیدواریم که این همکاری ها گسترش یابد.
وی افزود: اگر چه ارائه خدمت به شهروندان و سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارکنان بانک رفاه افتخار است، اما انتظار می رود این سازمان با متمرکز کردن حسابهای خود در بانک رفاه، ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان یاری کنند.
مدیر امور منطقه یک بانک رفاه، تصریح کرد: ارائه خدمت به تعداد زیادی از مستمری بگیران، همکاری بیشتر بین سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه و نیز ترغیب مستمری بگیران به استفاده از خدمات الکترونیک می تواند به فعالیت ها، اثر بخشی بیشتری ببخشد.
گفتنی است در این جلسه، اعضای شورا دیدگاه های خود را در مورد زمینه های گسترش همکاری متقابل بیان کردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد