درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 13:21   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39331صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 11 آذر 1383 - 08:25
بهترین راهکارهای روابط عمومی
استراتژی "یک کلمه پرکاربرد است اما در روابط عمومی، کلید موفقیت به شمار می رود. بدون یک استراتژی مناسب برای روابط عمومی ، یک برنامه می تواند کوتاه مدت باشد و یا حتی به طور چشمگیری شکست بخورد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|دوروتی کرنشاو |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| استراتژی "یک کلمه پرکاربرد است اما در روابط عمومی، کلید موفقیت به شمار می رود.


بدون یک استراتژی مناسب برای روابط عمومی ، یک برنامه می تواند کوتاه مدت باشد و یا به طور چشمگیری شکست بخورد.


ناظران همیشگی تولید راه های گوناگون روابط عمومی، رسانه هایی مانند مانور بر روی یک داستان شکست خورده را انتخاب می کنند که این امر ممکن است این نتیجه را ایجاد کند که برنامه ریزی در روابط عمومی یک اولویت نیست.


برخی از تاکتیک های روابط عمومی به طور خودکار ظاهر می شوند و تنها به تماس های رسانه ای و مهارت های فروش نیاز دارند. با این حال این موارد بسیار نادر است. تفاوت بین یک برنامه هو-هام ( قابل پیش بینی) روابط عمومی و آنهایی که به نظر برای طرح شما عالی هستند، اساس استراتژی است.


در اینجا موفق ترین راهبردهای رایج روابط عمومی آورده شده است.

روابط عمومی ها از اهداف خاصی حمایت کنند
ما اغلب به مشتریان آینده نگری می پردازیم که اهدافشان را به نحوی مبهم بیان می کنند. آنها ممکن است درباره ایجاد دیدگاهی برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا صحبت کنند یا تمایل داشته باشند تا جایگاه مدیرعامل را به عنوان رهبر فکری قرار دهند.


شاید این شرکت ها برخی از روابط عمومی ها را تحت تاثیر قرار داده و به دنبال افزایش اعتبار هستند. همه این اهداف خوب است، اما برای ایجاد یک استراتژی موفق روابط عمومی، شغل ما به مشتری کمک می کند تا اهداف خاص و متناسب را انتخاب کند.


اهداف واضح تر، همیشه ضعیف تر هستند. به منظور اندازه گیری عملکرد یک نام تجاری، افزایش ترافیک وب سایت، سرپرستی نسل متخصص و یا حتی نتایج خاص، مانند فرصت های سخنرانی برای مدیر عامل، فکر کنید.

آنها فعال هستند
بهترین استراتژی روابط عمومی تنها این است که به خوبی اجرا شود. استراتژی یک نقشه راه از تاکتیک های خاص انتخاب شده و متناسب با اهداف سازمان است. استراتژی اصلی شما برای تمایز و ترویج حساب شرکت شما ممکن است الگوهای خود را برای افرادی مانند شرکای خود، به عنوان کارشناسان برنامه ریزی مالی قرار دهد.


با این حال تا زمانی که شما میدان های رسانه ای، فرصت های سمینار یا محتوایی برای حمایت و نشان دادن این تخصص را داشته باشید، این موارد بی معنی است‌. همچنین مهم است که تاکتیک ها انعطاف پذیر باشند و بتوانند به عنوان محیط رقابتی یا روند بازار تعیین شوند.


آنها دارای پیامهای متنوعی هستند
طرح های موفقیت آمیز روابط عمومی برای انتقال پیام ها و داستان هایی کار می کنند که حداقل به درجه ای قابل قبول توسط شرکت یا نام تجاری مورد سوال برسند. آنها از یک رقیب قرض گرفته نمی شوند و یا از زمان انتشار مطبوعات منتشر نشده اند و با تاکتیک های کلیدی، به طور منظم بررسی و اصلاح نشده اند تا منعکس کننده تغییرات یا ترکیب روندها و تحولات جدید باشند.

آنها با تحقیق اطلاع رسانی می شوند
گاهی اوقات ما زمان و تحقیق مورد نیاز برای استراتژی جامع یک روابط عمومی را تخمین می زنیم که شامل پیام های بسته و داستان های چند رسانه ای است. روابط عمومی بیشتر از آنکه اطلاعات یا داستان قرون وسطایی را منتشر کند؛ با تحقیق مناسب، با پاسخ دادن به مخاطبان مناسب یا متقاعد کردن آنها، به عنوان کانال دو طرفه عمل می کند.


غریزه خالص روابط عمومی یک چیز زیباست، اما تنها زمانی آن را قطع نمی کنیم که به اطلاعات بسیار با کیفیتی دسترسی داشته باشد که برای خلق پیام و اهداف مفید باشد.

آنها قابل اندازه گیری هستند
ابزارهای جدید نتایج را بسیار ساده تر و دقیق تر از گذشته اندازه گیری می کند، اما باید قبل از اجرای برنامه و در بودجه قرار داشته باشند.

آنها منابع مالی خوبی دارند
یکی از ناامیدترین نتایج ارتباطات مشتری با آژانس زمانی است که اهداف بزرگ تحقق نیفتاده که یکی از ناامیدانه ترین ارتباطات می باشد. گاهی اوقات این به دلیل برنامه بودجه کم است. بهتر است اهداف و نتایج پیش بینی شده را در طی یک دوره 3 تا 5 ساله برنامه ریزی کنید تا اینکه سعی کنید بیش از حد به یک بودجه متوسط برسید. به ویژه در مورد رسانه های درآمدزا، پوشش رسانه ای بیشتر، بودجه بیشتری را به وجود می آورد. بنابراین ایجاد حرکت مهم است.

آنها با سایر برنامه های بازاریابی و ارتباطات همگام هستند
شاید یکپارچگی کامل یک هدف نباشد، اما هماهنگی ساده و کمک به جلوگیری از مبارزات با مبارزه با یکدیگر متفاوت است. یک قطعه محتاطانه از محتوای یک برند مانند مقالات سفید یا مقالاتی که می تواند یک مشتری احتمالی را مجاب به خرید کند، جایی است که وی از طریق پیام های بازاریابی قطره ای به عنوان مثال از آن استفاده می کند.


یا شاید در حال حاضر یک چشم انداز در سیستم است و او در صدد آن است که به طور خاص یک ویژگی متقاعد کننده ای را در یک نشریه تجاری به کار ببرد که البته همه این موارد کار می کند.

آنها انعطاف پذیر هستند
یک برنامه روابط عمومی، استراتژی خود را با شرایط بازار، تحولات رقابتی یا تغییرات در چرخه اخبار سازگار خواهد کرد. برخی از تغییرات قانونی است، نه استثنا. روابط عمومی می تواند با بررسی و تنظیم برنامه ماهانه از این قوانین استفاده کند.
یکی از مزایای رسانه های موجود در برابر تبلیغات پرداخت شده سنتی این است که روابط عمومی اغلب می تواند تاکتیک های خود را تغییر دهد یا پیام ها را با حداقل هزینه انطباق دهد، اگرچه رویکرد رسانه های موجود فاقد انعطاف پذیری تبلیغات دیجیتال نیستند.

آنها دارای برنامه های احتمالی یا طرح بحران هستند
به طور مشابه، درباره راه هایی فکر می کنند که به سناریوهای مخرب بالقوه می پردازند و برای یک استراتژی دفاعی در صورت تحولات غیر منتظره آماده می شوند. کلید اصلی در اینجا، اغلب دسترسی سریع به تصمیم گیرندگان و یک زنجیره روشن از ارتباطات است.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  ایجاد بینش مشتری


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد