درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41787صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 07:59
3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
در شرایط اقتصادی امروز، شهرت همه چیز است. کوچکترین غفلت می تواند منجر به کابوس روابط‌عمومی شود؛ بعلاوه، مشخص شده است که طی چند روز می توانید شرکتی را بشکنید. یکی از عوامل مهم دنیای روزافزون رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر است: همه چیز یک ثانیه طول می کشد تا در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در شرایط اقتصادی امروز، شهرت همه چیز است. کوچکترین غفلت می تواند منجر به کابوس روابط‌عمومی شود؛ بعلاوه، مشخص شده است که طی چند روز می توانید شرکتی را بشکنید. یکی از عوامل مهم دنیای روزافزون رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر است: همه چیز یک ثانیه طول می کشد تا در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شود.

به این نکته توجه کنید که چگونه می توانید شهرت خود را تقویت کنید تا موقعیت شما تقویت شود:

1- ارائه خدمات عالی و سازگار با مشتری
برندهایی که بر اساس بررسی هایی مانند آمازون ساخته شده اند، بسیار متکی به ارائه خدمات به مشتری هستند. اگر با مشتری به خوبی رفتار کنید آنها همیشه شما را به دیگران توصیه می کنند.

2- با کارمندان خود خوب رفتار کنید
هیچ چیز در مورد یک شرکت چیزی بیش از چگونگی برخورد با کارمندان نمی گوید. این افراد پایه و اساس برند شما هستند و اگر خوشحال نباشند از آن شکایت می کنند. همه می خواهند برای شرکتی کار کنند که برای آنها ارزش قائل باشد، بنابراین به خوبی با کارمندان خود رفتار کنید و تسهیلاتی از جمله مزایا، پاداش و فرصت ارائه بازخورد را در نظر بگیرید.

3- سعی کنید در صدر صنعت خود باشید
 در اینجا دو ​​راهکار وجود دارد که می توانید برای ساختن برند تجاری خود انجام دهید و به رهبر فکری صنعت خود تبدیل شوید:
- خودتان را با سایر تأثیرگذاران هماهنگ کنید.
- از همه فرصت ها برای آموزش دیگران استفاده کنید.
 

هنگامی که شروع به ساختن نام تجاری شخصی و حرفه ای خود می کنید، مهم است که خودتان را با تأثیرگذار موجود تراز کنید. آسانترین راه برای انجام این کار، ایجاد کاری است که به نفع هر دو شما خواهد بود.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد