درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42268صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 19:40
استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
داشتن یک استراتژی عالی روابط‌عمومی می تواند تفاوت های شغلی شما را برجسته کند. وقتی در املاک و مستغلات کار می کنید باید به انگشتان پا فکر کنید. این یک صنعت پر سرعت و در حال تغییر است که باید به طور منظم با آن سازگار شوید.
  

استفاده خود را از رسانه های اجتماعی حداکثر کنید
اگر در عصر دیجیتال از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید، بسیاری از فرصت های عالی ارتباطات و
تبلیغات را از دست می دهید. ایجاد یک رسانه اجتماعی قوی می تواند راهی عالی برای شما باشد تا بتوانید نام خود را تبلیغ کنید. ساختن کانال یوتیوب، اضافه کردن دوستان در اسنپ چت، توییت در توییتر و ارسال عکس در اینستاگرام همه راه های عالی برای ایجاد وزوز برای معرفی شما هستند.

از متخصصان برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنید
هنگامی که می خواهید یک ملک را به فروش برسانید، باید اطمینان حاصل کنید که از حرفه ای ترین رسانه استفاده می کنید. به همین دلیل است که استخدام یک فیلمبردار حرفه ای یا عکاس می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. با استفاده از تصاویر و فیلم های برتر، می توانید خریداران بسیار بیشتری را جذب کنید.

تمام ویژگی های عالی خانه را برجسته کنید
به منظور جلب توجه خریداران بالقوه، واقعاً ویژگی های یک خانه را برجسته کنید. به عنوان مثال، اگر املاک شما دارای اتوماسیون است، باید در مورد آن چیزهای زیادی به نمایش بگذارید. آشپزخانه های بزرگ، استخرهای حیاط خلوت و کمدهای بزرگ نقش زیادی را در فروش خانه بازی می کند. هر چه بیشتر بتوانید خانه را مطلوب تر به تصویر بکشید، تجربه فروش شما بهتر و بیشتر خواهد شد.

یاد بگیرید که چگونه یک برند شخصی ایجاد کنید
اگر می خواهید موفق باشید، ایجاد یک برند شخصی یک استراتژی عالی است. در املاک و مستغلات افرادی که به عنوان یک متخصص در منطقه خود شناخته شده اند، نمونه های زیادی وجود دارد. اگر صبور باشید ساختن یک برند شخصی می تواند آسان باشد. موارد بسیار کمی در املاک و مستغلات وجود دارد که به اندازه شهرت شما با ارزش است.

شبکه سازی کنید
 هر چه بیشتر روی مهارت های شبکه خود کار کنید، شغل شما بهتر می شود. همچنین با سایر متخصصان املاک و مستغلات که ممکن است مناسب برای کسب و کار شما باشد، ملاقات های حرفه ای  انجام دهید.

از بازار گرم خود استفاده کنید
شما از اینکه بازار گرم شما چه مزایایی دارد می توانید تعجب کنید؛ به احتمال زیاد بسیاری از دوستان و اعضای خانواده شما برای خرید خانه در بازار هستند. همچنین، بازار گرم شما می تواند به شما در معرفی مسیرهایی که می تواند به آینده منتهی شود کمک کند.

داشتن یک استراتژی عالی روابط‌عمومی می تواند تفاوت های شغلی شما را برجسته کند. وقتی در املاک و مستغلات کار می کنید باید به انگشتان پا فکر کنید. این یک صنعت پر سرعت و در حال تغییر است که باید به طور منظم با آن سازگار شوید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد