درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42507صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 - 09:29
نیاز به فرهنگ شفاف شرکت/ 4 دلیل
شفافیت یعنی اینکه یک شرکت نسبت به برنامه ها و عملکردهای خود باز و صادق است و کارمندان آن نیز با یکدیگر و با مشتریان باز و صادق هستند. اما عدم شفافیت، یک محیط پنهانی و کارمندان غیر قابل اعتماد ایجاد می کند و مردم دوست ندارند از شرکتی که به آنها اعتماد ندارند خریداری یا کار کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شفافیت یعنی اینکه یک شرکت نسبت به برنامه ها و عملکردهای خود باز و صادق است و کارمندان آن نیز با یکدیگر و با مشتریان باز و صادق هستند. اما عدم شفافیت، یک محیط پنهانی و کارمندان غیر قابل اعتماد ایجاد می کند و مردم دوست ندارند از شرکتی که به آنها اعتماد ندارند خریداری یا کار کنند.

فرهنگ شفاف دارای مزایای زیر است:

1. بهره وری کارکنان افزایش می یابد
وقتی کارمندان عمیقاً به یکدیگر و مدیرانشان اعتماد دارند، در پروژه ها همکاری می کنند و به عنوان تیم بهتر کار می کنند. همچنین احتمالاً بدون محدودیت به طور منظم یادداشت ها، داده ها و ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. شفافیت کامل در محیط کار باعث افزایش بهره وری و سودآوری سازمان می شود.

2. نوآوری کارکنان بیشتر می شود
کارمندان شاغل در یک محیط شفاف بیشتر به وظایف خود مشغول خواهند بود زیرا آنها نگران رفتار ناعادلانه یا بدگویی یا دروغ گفتن نخواهند بود. مطالعات حتی نشان می دهد که فرهنگ های شفاف تر کار باعث شادتر شدن کارکنان می شوند و وقتی کارمندان شادتر هستند می توانند بر تولید ایده های جدید و جالب توجه تمرکز کنند.

3. حفظ کارکنان امکان پذیر می شود
برای حفظ کارمندان خود، یک فرهنگ شفاف شرکت را اجرا کنید که به آنها امکان اعتماد کامل به رئیس خود را می دهد. 58 درصد کارمندان بیش از آنکه به رئیس خود اعتماد کنند، به غریبه ها اعتماد دارند و بیشتر کارمندان به دلیل این کارفرمایان بد، کار را ترک می کنند. به این ترتیب، آنها بسیار مشتاق کار برای رهبران و مدیران قابل اعتماد و شفاف خواهند بود.

4- رضایت مشتری بیشتر می شود
فرهنگ های شفاف شرکت نیز به مشتریان یک سازمان گسترش می یابد. وقتی کارمندان با یکدیگر شفاف هستند، آنها در کل، محیط شفاف شرکت را تقویت می کنند که بر مشتری نیز تأثیر می گذارد و مشتریان ترجیح می دهند از شرکتهایی که به آنها اعتماد دارند خرید کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد