درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43899صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 05:48
این نشریه یکی از مهم‌ترین نشریاتی است که به دلیل ناامنی اقتصادی در دوران کرونا تعطیل می‌شود
مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود
خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سردبیر مجله پرنفوذ موسیقی «کیو» چاپ بریتانیا اعلام کرد که این نشریه پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، «تد تسلِر» در یک توییت اعلام کرد که شماره ماه اوت این نشریه آخرین شماره آن خواهد بود.
 
 او نوشت: «خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.»
 
 آقای کسلر در نامه سردبیر نوشت مشکلاتی که این نشریه در بازار نشریات چاپی با آن روبه‌رو بود با شیوع کووید ۱۹ تشدید شده است.
 
 او افزود: «در طول سردبیری من، کارمان مرتب و خوب بود و با توسل به راه‌های مختلف در بازار چالش‌برانگیز نشریات چاپی سرمان را از آب بالا نگه‌ داشته بودیم. کووید ۱۹ همه چیز را از میان برد.»
 
 اقای کسلر گفت: «من عمیقا از بابت شکستم در حفظ کیو پوزش می‌طلبم.»
 
 در ماه ژوئن، صاحب نشریه «کیو»، موسسه «باوِر میدیا» گفت این نشریه یکی از مهم‌ترین نشریاتی است که به دلیل ناامنی اقتصادی در بازار نشریات چاپی با خطر تعطیلی روبه‌رو شد. این موسسه افزود که نشریات مختلفش از جمله «امپایِر» و «گرازیا» را مورد بررسی قرار داده است و تصمیم گرفته تا تعدادی از آن‌ها را به فروش برساند.
 
 کریس دانکن، مدیر عامل شعبه بریتانیای موسسه «باور» به روزنامه گاردین گفت: «اپیدمی و قرنطینه کرونا روندی که از پیش‌تر صنعت چاپ را هدف قرار داده بود را تشدید کرد. متاسفانه به دنبال بحران کرونا انتظار نمی‌رود روند چاپ برخی نشریات که مورد چالش (بازار) قرار گرفته بودند، ادامه پیدا کنند.»
 
 «خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد. من آخرین شماره و نامه سردبیر را ضمیمه می‌کنم».
 
 مجله «کیو» که در سال ۱۹۸۶ بنیان گذاشته شد، یکی از ارکان روزنامه‌فروشی‌ها و یکی از مشهورترین نشریات موسیقی در بریتانیا بود./ آدام وایت

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد