درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 10:54   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48297صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 11 آذر 1400 - 12:50
تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
الکس آتزبرگر، مدیر عامل Optimizely، در یک بیانیه خبری گفت: «از آنجایی که ماهیت جهان به طور فزاینده ای دیجیتالی شده است، برندها ملزم به سازگاری هستند. برای رشد و موفقیت بلندمدت، کسب‌وکارها باید به طور مستمر – به سرعت و در مقیاس – تکامل پیدا کنند و انتظارات بازار و مشتریان گسترده‌تر را برآورده کنند. کسب‌وکارهای واقعاً سازگار آن‌هایی هستند که مشتریان خود را درک و بر روی نتایج بزرگ تمرکز می‌کنند.»
  

 

ریچارد کاروفل | 1 دسامبر 2021 | روابط‌عمومی | تحقیقات جدید ارائه‌دهنده پلتفرم DX Optimizely نشان می‌دهد که علیرغم پیشرفت و تمایل برندها به ارائه تجربیات تطبیقی، برای بررسی دقیق اینکه برندها و مصرف‌کنندگان از نظر بلوغ دیجیتالی و انتظاراتشان برای ارائه تجربه دیجیتال (DX) در کجا قرار دارند، با موانعی روبرو هستند؛ موانعی که باعث می شود آنها از انتظارات فزاینده مصرف کنندگان کوتاهی کنند.

بر اساس نظرسنجی جدید این شرکت، 91 درصد از مدیران کسب و کار در طول سال گذشته اقداماتی را برای بهبود تجربیات مشتریان خود انجام داده‌اند، از جمله 84 درصد آنها بیش از هر زمان دیگری در طول همه‌گیری برای دیدن اینکه چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی موثر نبوده است، استفاده کرده‌اند.

در حالی که از هر 10 پاسخ‌دهنده، 9 نفر معتقدند که شرکت آنها باید بتواند - به سرعت و در مقیاس - برای ایجاد ارزش برای مشتریان خود سازگار شود، فقط 46 درصد می‌گویند که امروزه در حال حاضر سازگار هستند. حتی بیشتر از آن، 78 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که برندها باید کار بهتری در سازگاری با نیازهای لحظه فعلی انجام دهند.
 

70 درصد از مدیران کسب‌وکار اذعان می‌کنند که نمی‌توانند با سرعتی که می‌خواهند بهینه‌سازی کنند و تقریباً به همان میزان (72 درصد) گزارش می‌دهند که در مقیاس‌بندی تلاش‌ها مشکل دارند. در نهایت، علیرغم حسن نیت، سازمان ها در اجرای استراتژی ها و دستیابی به اهداف خود با چالش های متعددی روبرو هستند.

 

[ رویداد: در سوم اسفندماه به اولین جشنواره مردم‌داری ایران بپیوندید]

 

الکس آتزبرگر، مدیر عامل Optimizely، در یک بیانیه خبری گفت: «از آنجایی که ماهیت جهان به طور فزاینده ای دیجیتالی شده است، برندها ملزم به سازگاری هستند. برای رشد و موفقیت بلندمدت، کسب‌وکارها باید به طور مستمر – به سرعت و در مقیاس – تکامل پیدا کنند و انتظارات بازار و مشتریان گسترده‌تر را برآورده کنند. کسب‌وکارهای واقعاً سازگار آن‌هایی هستند که مشتریان خود را درک و بر روی نتایج بزرگ تمرکز می‌کنند.»

طبق نظرسنجی Optimizely، برخی از مشکلات رایجی که کسب و کارها با آن مواجه هستند و مانع از موفقیت بیشتر می شوند عبارتند از: اولویت دادن به چیزهای اشتباه و کافی نبودن در نتایج

تقریباً سه چهارم (74 درصد) از پاسخ دهندگان بر این باورند که تیم دیجیتال آنها اغلب بیش از حد بر روی فرآیند متمرکز است و به اندازه کافی روی نتایج متمرکز نیست. به طور مشابه، 75 درصد گفتند که زمان زیادی را صرف تولید محتوایی می کنند که نتایج ضعیفی دارد.

عدم درک مشتری، به دلیل قطع ارتباط داده‌ها و سیستم‌ها

از هر 10 نفر (71 درصد) از مدیران کسب وکار، هفت نفر می گویند که نمی توانند به راحتی بینش های تدریجی را در مورد آنچه که باعث ایجاد تجربیات مشتری می شود، ایجاد کنند، 69 درصد می گویند که دید کاملی به سفر مشتری ندارند. بنابراین ادغام با سایر ویژگی های دیجیتال، چالشی کلیدی است که 84 درصد از مدیران کسب و کار جهانی مورد بررسی قرار داده اند.

مشتریان با افزایش انتظارات خیلی سریع در حال تکامل مواجه هستند

حدود نیمی (49 درصد) از مصرف کنندگان جهانی که مورد بررسی قرار گرفتند می گویند که انتظارات آنها از تجربه برند برآورده نمی شود. علاوه بر این، 65 درصد از مصرف کنندگان موافق هستند که انتظارات آنها از تجربه با برندها در حال حاضر بالاتر از گذشته است.

البته راهی برای غلبه بر این چالش‌ها برای برندها وجود دارد؛ با سرمایه‌گذاری، رویکرد و اولویت‌های درست. با در نظر گرفتن این موضوع، در سال 2022، مدیران کسب‌وکار می‌گویند که سرمایه‌گذاری بیشتر در فناوری را پیش‌بینی می‌کنند (92 درصد).
 

 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  ایجاد بینش مشتری


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد