درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 21:35   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53576صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 08:25
چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
یافته‌های دکتر ندون نشان می‌دهد که روابط منفی کارمند-سازمان می‌تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر واکنش کارکنان به بحران داشته باشد. کارکنانی که روابط منفی با سازمان خود دارند، بیشتر احتمال دارد که رفتارهای غیرحمایت‌کننده را در طول بحران انجام دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یافته‌های دکتر ندون نشان می‌دهد که روابط منفی کارمند-سازمان می‌تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر واکنش کارکنان به بحران داشته باشد. کارکنانی که روابط منفی با سازمان خود دارند، بیشتر احتمال دارد که رفتارهای غیرحمایت‌کننده را در طول بحران انجام دهند، مانند:


- گسترش اطلاعات نادرست یا گمراه کننده
- سوءاستفاده از دارایی‌های سازمان
- تهاجم به کارکنان دیگر


این رفتارها می‌تواند به شهرت داخلی سازمان آسیب برساند و روند بهبود را دشوارتر کند.


یافته‌های کلیدی عبارتند از:
روابط منفی کارمند-سازمان بر شهرت داخلی تأثیر منفی گذاشت و احتمال درگیر شدن کارکنان در رفتار غیرحمایتی در طول یک بحران را افزایش داد.
بازسازی پاسخ‌های بحران تأثیر روابط منفی کارمند-سازمان را بر رفتار غیرحمایتی کارکنان کاهش داد.
روابط منفی کارمند-سازمان خشم و اضطراب کارکنان را در طول بحران تشدید کرد که به نوبه خود بر شهرت داخلی سازمان تأثیر منفی گذاشت.


مفاهیم برای تمرین
سازمان‌ها می‌توانند با اتخاذ اقدامات زیر از روابط منفی کارمند-سازمان جلوگیری کنند یا آنها را کاهش دهند:
- یک فرهنگ اعتماد و احترام ایجاد کنید.
- به کارکنان خود فرصتی برای مشارکت در تصمیم‌گیری بدهید.
- مشکلات را به موقع و شفاف حل کنید.
 

هنگامی که یک بحران رخ می‌دهد، سازمان‌ها می‌توانند اقدامات زیر را برای کاهش تأثیر روابط منفی کارمند-سازمان انجام دهند:
- بلافاصله و صادقانه به کارکنان خود اطلاع دهید.
- به کارکنان خود فرصتی برای پرسش و پاسخ بدهید.
- به کارکنان خود حمایت و منابع ارایه دهید.


با اتخاذ این اقدامات، سازمان‌ها می‌توانند به ایجاد روابط مثبت با کارکنان خود کمک کنند و از واکنش منفی آنها به بحران جلوگیری کنند.

 

نویسنده: جیمز ندون

اکتبر 2023

منبع: instituteforpr

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد