درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 00:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53672صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 07:25
چرا رفتار مغرورانه ایلان ماسک را می‌پذیریم و حتی ستایش می‌کنیم؟
ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
در این مقاله، نویسنده به این سوال می‌پردازد که چرا رفتار مغرورانه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، به طور گسترده‌ای پذیرفته و حتی ستایش می‌شود. او استدلال می‌کند که این امر ناشی از چندین عامل است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، نویسنده، دیوی ون دفیور، مدیرعامل EFFEX، به این سوال می‌پردازد که چرا رفتار مغرورانه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، به طور گسترده‌ای پذیرفته و حتی ستایش می‌شود. او استدلال می‌کند که این امر ناشی از چندین عامل است، از جمله:

تحسین موفقیت ماسک: ماسک یکی از موفق‌ترین کارآفرینان جهان است و شرکت‌هایش، تسلا و اسپیس ایکس، نوآوری‌های مهمی را در زمینه‌های خود ایجاد کرده‌اند. این موفقیت باعث می‌شود که مردم رفتارهای نامناسب او را نادیده بگیرند یا حتی آنها را توجیه کنند.

تفکر "هدف وسیله را توجیه می‌کند": برخی از مردم معتقدند که اگر هدفی بزرگ و ارزشمند باشد، هر وسیله‌ای برای رسیدن به آن مشروع است. این تفکر می‌تواند منجر به پذیرش رفتارهای نامناسبی شود که برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌شوند.

تفکر "آنها شایسته این هستند": برخی از مردم معتقدند که افراد موفق شایسته رفتارهای ویژه‌ای هستند، حتی اگر این رفتارها برای دیگران نامناسب باشد. این تفکر می‌تواند منجر به پذیرش رفتارهای نامناسبی شود که فقط در مورد افراد موفق اعمال می‌شوند.

ون دفیور استدلال می‌کند که پذیرش رفتارهای نامناسب افراد موفق می‌تواند خطرناک باشد. او می‌گوید که این امر می‌تواند منجر به ایجاد یک فرهنگ کاری که در آن کارکنان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و ارزش‌های اخلاقی نادیده گرفته می‌شوند.

او همچنین می‌گوید که این امر می‌تواند منجر به انتخاب رهبرانی شود که فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند و به نفع دیگران اهمیت نمی‌دهند.

در پایان مقاله، ون دفیور از خوانندگان می‌خواهد که به دقت به کسانی که تحسین می‌کنند توجه کنند. او می‌گوید که باید به دنبال افرادی باشیم که هم موفق و هم اخلاقی هستند.
 

نویسنده: دی وی ون دی ویر، مدیرعامل EFFEX
تاریخ انتشار: 26 اکتبر 2023
منبع: tijd

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد