درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 13:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53674صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 6 آبان 1402 - 12:12
روندهای روابط‌عمومی در سال‌های 2023 و 2024
پولاک معتقد است که سال 2024 سالی خواهد بود که برندها بر ایجاد روابط معنادارتر با مصرف‌کنندگان از طریق داستان‌سرایی اصیل و شخصی‌سازی‌شده تمرکز می‌کنند. او همچنین معتقد است که هوش مصنوعی و فناوری های جدید نقش مهمی در شکل دادن به آینده روابط‌عمومی و بازاریابی ایفا خواهند کرد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، استفان پولاک، رئیس گروه پولاک، به روندهای روابط‌عمومی و بازاریابی در سال 2023 می‌پردازد. او پنج روند کلیدی را شناسایی می‌کند که بر صنعت تأثیر می‌گذارد، از جمله:


اعتماد: در دنیای پر از اطلاعات نادرست و قطبی شدن، اعتماد یک کالای کمیاب است. برندها باید بر ایجاد اعتماد با مصرف‌کنندگان از طریق داستان‌سرایی اصیل و همدلی تمرکز کنند.


هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه تعامل برندها با مصرف‌کنندگان است. برندها از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تر و غوطه‌ورتر استفاده می‌کنند.


تنوع، برابری و شمول (DEI): تنوع، برابری و شمول همچنان یک موضوع مهم برای برندهاست. برندها باید برای ایجاد محیط های کاری متنوع و فراگیر تلاش کنند.


داده‌ها: داده‌ها نقش اساسی در تصمیم‌گیر‌ی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی ایفا می‌کنند. برندها باید از داده‌ها برای درک بهتر مصرف‌کنندگان و ایجاد محتوای مؤثرتر استفاده کنند.


تجربه: برندها باید بر ایجاد تجربیات معنادار و فراموش نشدنی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کنند.


پولیاک همچنین پنج روند کلیدی را برای سال 2024 پیش‌بینی می‌کند، از جمله:


قطبی شدن مصرف‌گرایی اخلاقی: مصرف‌کنندگان بیشتر از گذشته بر برندهایی که با ارزش‌های آنها همسو هستند، سرمایه‌گذاری می‌کنند.


بازاریابی شخصی‌سازی‌شده: برندها از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تر برای مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند.


تجربیات غوطه‌ور: برندها از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای ایجاد تجربیات غوطه‌ورتر برای مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند.


بازاریابی درونگرا: برندها بر استفاده از کارکنان به عنوان سفیران برند تمرکز می‌کنند.


داستان‌سرایی مختصر: برندها بر داستان‌سرایی کوتاه و مختصر برای جلب توجه مصرف‌کنندگان تمرکز می‌کنند.


در مجموع، پولاک معتقد است که سال 2024 سالی خواهد بود که برندها بر ایجاد روابط معنادارتر با مصرف‌کنندگان از طریق داستان‌سرایی اصیل و شخصی‌سازی‌شده تمرکز می‌کنند. او همچنین معتقد است که هوش مصنوعی و فناوری های جدید نقش مهمی در شکل دادن به آینده روابط‌عمومی و بازاریابی ایفا خواهند کرد.

 

منبع: Businesswire

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد