درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54125صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1402 - 03:41
آنچه شرکت‌های فناوری B2B برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی موفق نیاز دارند
یک استراتژی روابط‌عمومی قوی برای شرکت‌های فناوری B2B ضروری است. این استراتژی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا اعتبار خود را افزایش دهند و به آنها برتری نسبت به رقبای خود بدهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت‌های فناوری B2B برای ایجاد اعتبار و نشان دادن تخصص در صنعت خود، باید یک استراتژی روابط‌عمومی موفق داشته باشند. این استراتژی باید شامل عناصری مانند رهبری فکری، جوایز صنعت، رسانه‌های اجتماعی، روابط تحلیلگر، پشتیبانی رویداد و ساخت با نام تجاری باشد.

شرکت‌های فناوری B2B باید از قدرت روابط‌عمومی برای ایجاد اعتبار و نشان دادن تخصص در صنعت خود استفاده کنند. روابط‌عمومی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا:


- آگاهی از برند را افزایش دهند.
- سرنخ ایجاد کنند.
- فروش را افزایش دهند.
- سرمایه جذب کنند.
- فرصت‌های ادغام و اکتساب را ایجاد کنند.


یک استراتژی روابط‌عمومی موفق برای شرکت‌های فناوری B2B باید شامل عناصری زیر باشد:


رهبری فکری: شرکت‌ها باید از مدیران اجرایی یا کارشناسان موضوعی خود به عنوان منابع مصاحبه رسانه‌ای یا نویسندگان کمکی استفاده کنند تا اعتبار و نفوذ در بازار برند خود را ایجاد کنند.


جوایز صنعت: برنده شدن جوایز صنعت به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تخصص و محصولات نوآورانه خود را در اختیار توده‌ها قرار دهند.


رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی یک پلتفرم ارزشمند برای شرکت‌های B2B است که می‌تواند برای ارتباط با مخاطبان هدف، تولید سرنخ و حتی جذب سرمایه استفاده شود.


روابط تحلیلگر: تحلیلگران در شرکت‌هایی مانند Gartner و Forrester تأثیرگذارانی هستند که بر رفتار خریدار B2B تأثیر می‌گذارند. شرکت‌ها باید با این تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنند تا اعتبار خود را افزایش دهند و به فروش و جذب سرمایه کمک کنند.


پشتیبانی رویداد: شرکت‌ها باید برای حمایت از رویدادهای صنعتی یا کنفرانس‌های کاربران، یک تیم روابط‌عمومی داشته باشند تا تجربه‌ای روان را تضمین کند و آنها را در مقابل خبرنگاران و تحلیلگران مناسب قرار دهد.


ساخت با نام تجاری: شرکت‌ها باید همواره در تلاش باشند تا در معرض دید قرار گیرند، حتی زمانی که اخباری برای به اشتراک گذاشتن ندارند. آنها باید خبرنگاران را در فضای خود دنبال کنند و نظرات کارشناسی را در مورد موضوعاتی که آنها پوشش می‌دهند ارایه دهند.

یک استراتژی روابط‌عمومی قوی برای شرکت‌های فناوری B2B ضروری است. این استراتژی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا اعتبار خود را افزایش دهند و به آنها برتری نسبت به رقبای خود بدهند.
 

نویسنده: هدر کلی
تاریخ: 7 نوامبر 2023

منبع: فوربس

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد