درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 14:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54907صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 25 فروردین 1403 - 11:54
گوگل 12.7 میلیون حساب تبلیغاتی را تعلیق و 5.5 میلیارد تبلیغات را در سال 2023 مسدود کرد
گزارش ایمنی تبلیغات 2023 گوگل نشان می‌دهد که این شرکت در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای مقابله با تبلیغات جعلی و کلاهبرداری انجام داده است. گوگل 12.7 میلیون حساب تبلیغاتی را به دلیل نقض خط‌مشی‌های خود مسدود یا حذف کرد که تقریباً دو برابر سال 2022 است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گزارش ایمنی تبلیغات 2023 گوگل نشان می‌دهد که این شرکت در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای مقابله با تبلیغات جعلی و کلاهبرداری انجام داده است.


گوگل 12.7 میلیون حساب تبلیغاتی را به دلیل نقض خط‌مشی‌های خود مسدود یا حذف کرد که تقریباً دو برابر سال 2022 است.

5.5 میلیارد آگهی به دلیل نقض خط‌مشی‌ها مسدود یا حذف شدند.

گوگل از هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف حساب‌های جعلی و تبلیغات کلاهبرداری استفاده می‌کند.

این شرکت 31 به‌روزرسانی را برای سیاست‌های تبلیغاتی و ناشران خود در سال 2023 اجرا کرد.

گوگل به سرمایه‌گذاری در سیاست، شناسایی و اجرا برای مقابله با تبلیغات بد ادامه خواهد داد.

این گزارش نشان می‌دهد که گوگل به طور جدی با مشکل تبلیغات جعلی و کلاهبرداری مقابله می‌کند. این اقدامات برای محافظت از کاربران و برندها در برابر کلاهبرداری و ارائه تجربه‌ای امن‌تر و قابل اعتمادتر در پلتفرم‌های تبلیغاتی گوگل مهم است.

✍ نویسنده: نیکولا آگیوس
⏱ تاریخ: 27 مارس 2024
منبع انگلیسی: searchengineland
منبع فارسی: شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد