درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 03:02   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54911صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 25 فروردین 1403 - 17:05
شرکت مادر ادلمن، آژانس ارتباطات جهانی «روث» را راه‌اندازی می‌کند
رئیس این شرکت جدید رانا کومار، مدیر باسابقه وبر شاندویک است. این آژانس به افتخار همسر و همکار مادام‌العمر دنیل جی. ادلمن، بنیانگذار شرکت ادلمن، نامگذاری شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت هلدینگ DJE، «روث» را به عنوان یک آژانس ارتباطات جهانی مستقل راه‌اندازی کرده است. این آژانس در کنار دیگر شرکت‌های روابط‌عمومی این هلدینگ، از جمله ادلمن و گروه زنو فعالیت خواهد کرد.


«روث» به احترام روث ادلمن، همسر و همکار مادام‌العمر دنیل جی. ادلمن، نامگذاری شده است.

 دفتر مرکزی این آژانس در شیکاگو قرار دارد و خدمات جامعی از جمله خلاقیت، دیجیتال و آنالیز، رسانه‌های کسب‌شده، شهرت شرکتی و مدیریت بحران را ارائه می‌دهد.

رانا کومار، رئیس این آژانس جدید خواهد بود. او بر ۱۹ کارمند نظارت خواهد کرد و مستقیما به هیئت اجرایی DJE Holdings گزارش می‌دهد.

خانم کومار پیش از این به مدت بیش از دو دهه در وبر شاندویک فعالیت داشته است که با سمت مدیر کل آمریکای شمالی و رئیس منطقه مرکزی این شرکت به پایان رسید.

او همچنین سابقه‌ی نزدیک به چهار سال معاونت در شرکت ادلمن را دارد.

خانم کومار در بیانیه‌ای گفته است که از بازگشت به DJE Holdings و کمک به ایجاد آژانسی که بر اساس ارزش‌های زنی بنا شده که به خاطر تاثیرگذاری‌اش در صنعت و حمایت از سلامت روان مورد تحسین اوست، افتخار می‌کند.

ریچارد ادلمن، مدیرعامل ادلمن و رئیس هیئت مدیره DJE Holdings اعلام کرده است که «روث» با دو مشتری جهانی راه‌اندازی می‌شود که در صورت حضور در سایر آژانس‌های این هلدینگ، منجر به ایجاد تداخل می‌شد. او از نام بردن این مشتریان خودداری کرده است.

آقای ادلمن می‌گوید:«این دقیقا مشابه اتفاقی است که ۲۵ سال پیش با راه‌اندازی زنو رخ داد. ما دو مشتری جهانی در ادلمن داشتیم که در کسب‌وکارهای مشابه فعالیت می‌کردند و با محدودیت‌هایی روبرو بودیم. به همین دلیل زنو را راه‌اندازی کردیم. حالا ۲۵ سال بعد، سومین آژانس را تاسیس می‌کنیم.»

با معرفی «روث»، DJE Holdings مسیری روشن برای مشتریانی ایجاد می‌کند که می‌خواهند با این هلدینگ همکاری کنند، مشابه گروه روابط‌عمومی اومینکام که شرکت‌های پورتر نوولی، کچوم و فلیشمن‌هیلارد را در اختیار دارد.

بر اساس وب‌سایت این شرکت، علاوه بر «روث»، ادلمن و گروه زنو، DJE Holdings آژانس‌هایی مانند یونایتد اینترتینمنت گروپ، ادلمن اسمیت‌فیلد، ادبل، موستاچ، سالوتم، اسمبلی و بایوساینس کامینیکیشنز را در خود جای داده است.

سایر برندهای این شرکت شامل DJE Kinisi، ادلمن DXI، ادلمن گلوبال ادوایزری، فرست ات ادیفی، فرست‌اند۴۲ند و ریور می‌شود.

منبع انگلیسی: PRWEEK
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد