درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 12:27   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5563صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 7 مهر 1392 - 20:59
انتشار کتاب ارتباطات نوین تجاری
کتاب 2 جلدی ارتباطات نوین تجاری با برگردان جالینوس کرمی سال 1391 به چاپ دوم رسیده است. این کتاب که در حوزه کسب و کار و ارتباطات به رشته تحریر درآمده
  

انتشار کتاب ارتباطات نوین تجاری

 

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب 2 جلدی ارتباطات نوین تجاری با برگردان جالینوس کرمی سال 1391 به چاپ دوم رسیده است. این کتاب که در حوزه کسب و کار و ارتباطات به رشته تحریر درآمده با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 2 هزار تومان در قطع وزیری روانه بازار شده است. کتاب حاضر سال 1389 برای بار نخست به چاپ رسیده بود.

   به گزارش روابط‌عمومی دفترمطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این کتاب نوشته جان تیل و کورتلند بوی استادان ارتباطات و ارتباطات تجاری دانشگاه‌های آمریکا هست.

   جلد نخست در 3 بخش و جلد دوم نیز در 2 بخش توین و تنظیم شده‌اند. آشنایی با اصول تجاری؛ استفاده از مراحل سه‌گانه فرآیند نگارشی؛ نگارش‌نامه، نامه اداری، ای‌میل و دیگر پیام‌های کوتاه؛ آماده کردن گزارش‌ها و اجرای شفاهی و نگارش پیام‌های استخدام و انجام مصاحبه‌های شخصی بهش‌های اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند.

   کتاب حاضر به شکل نظری – علمی تدوین شده و همراه با مباحث، الگوهای آموزشی را برای درک بهتر دانشجویان و مخاطبان ارائه کرده است. شبیه‌سازی‌ها، فعالیت‌های داده شده و نمونه‌های واقعی همراه با ابزارهای ویژه یادگیری از جمله الگوهای آموزشی ارائه شده به شمار می‌روند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد