درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 19:25   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان
  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌
  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم
  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان
  مطالعه: 56 درصد از سه موقعیت برتر گوگل توسط ccTLDها در اختیار دارند
  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)
  فروتنی فکری چیست؟
  روایت‌های رسانه‌ای و خبری
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53653صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:00
چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای امروز، برندسازی شخصی برای کارمندان به‌اندازه برندینگ سازمانی مهم است. کارمندانی که سفیران برند هستند، به طور فعال از شرکت خود در رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها حمایت می‌کنند. آنها همچنین به جذب و حفظ استعداد کمک می‌کنند.


  در این مقاله، ما چهارراه را برای ایجاد سفیران برند از طریق IPR بررسی می‌کنیم:


  تشویق و قدردانی
  تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.


  ارتقای مهارت
  آموزش و توسعه فرصت‌هایی برای کارمندان فراهم می‌کند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا در شغل خود پیشرفت کنند و احساس کنند که ارزشمند هستند.


  سفر
  سفر به کارمندان این امکان را می‌دهد که دنیا را ببینند و با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا دیدگاه خود را گسترش دهند و مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشند.


  ارتباط
  ارتباط باز و شفاف کلیدی برای ایجاد اعتماد و وفاداری است. شرکت‌ها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالش‌ها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند.


 شرکت‌ها می‌توانند از روابط‌عمومی داخلی برای ایجاد یک نیروی کار شاد، متعهد و مولد استفاده کنند. این کارمندان به طور طبیعی سفیران برند خواهند شد و به سازمان کمک می‌کنند تا به اهداف خود دست یابد.

شرکت‌ها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالش‌ها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند. این کار به ایجاد اعتماد و وفاداری کمک می‌کند.


  18 اکتبر 2023
  نویسنده: آنیتا ماریا
  منبع: Economic Times
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  فروتنی فکری چیست؟


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد