درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 15:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد
  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54951صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:42
آنچه محققان هنگام ارسال 80000 رزومه جعلی برای مشاغل ایالات متحده کشف کردند
تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
محققان با ارسال 83000 درخواست شغلی جعلی، تبعیض در استخدام را در شرکت‌های بزرگ آمریکایی بررسی کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || محققان با ارسال 83000 درخواست شغلی جعلی، تبعیض در استخدام را در شرکت‌های بزرگ آمریکایی بررسی کردند.

 یافته‌ها

-
متقاضیان سیاه‌پوست به طور کلی شانس کمتری برای استخدام شدن نسبت به متقاضیان سفیدپوست دارند. این تبعیض در صنایع خاص، مانند خودرو و خرده فروشی، بیشتر است.

- شرکت‌هایی مانند AutoNation و Genuine Parts بیشترین تبعیض را علیه متقاضیان سیاه‌پوست داشتند.

- شرکت‌هایی مانند کروگر، تارگت و فدرال اکسپرس نرخ تبعیض نسبتاً پایینی داشتند.

- تبعیض جنسیتی در سطح ابتدایی کمتر رایج است، اما در برخی شرکت‌ها مانند JPMorgan Chase و Honeywell به نفع متقاضیان مرد است.

- خرده‌فروشان پوشاک مانند Ascena و VF Corporation بیشترین ترجیح را برای متقاضیان زن نشان دادند.

- شرکت‌هایی که فرآیند استخدام رسمی‌تری دارند، احتمالاً تبعیض کمتری دارند.

این مطالعه نشان می‌دهد که:
تبعیض در استخدام هنوز یک مشکل بزرگ در ایالات متحده است.

ابتکارات تنوع، نوآوری و شمول همیشه منجر به نرخ پایین‌تر تبعیض نمی‌شود.

فرآیندهای استخدام رسمی‌تر می‌تواند به مبارزه با سوگیری‌های فردی کمک کند.

 محدودیت‌های مطالعه

این مطالعه فقط مشاغل سطح پایه را بررسی کرد.

با وجود این محدودیت‌ها، این مطالعه تصویری از نحوه نفوذ سوگیری در فرآیند استخدام را ارائه می‌دهد.

 اقدامات بعدی

- شرکت‌ها باید فرآیندهای استخدام خود را برای کاهش تبعیض بررسی کنند.

- دولت باید قوانینی را برای مقابله با تبعیض در استخدام اجرا کند.

- مطالعه حاضر نشان می‌دهد که هنوز کارهای زیادی برای ایجاد برابری در محل کار باید انجام شود.

 

منبع انگلیسی: نیویورک تایمز

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟


  حرکت از برند شخصی به تجاری


  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی


  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر


  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد