شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه گفت: جلب اعتماد مردم برای سپرده گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است.
حجت الاسلام "امیررضا خلیلی" اظهار داشت: روابط عمومی باید شفافیت و زلال بودن کار شبکه مالی را به مشتریان ثابت کند.
وی افزود: اصولا اعتماد با صداقت و راستگویی بوجود می آید و یکی از روش های راستی آزمایی عملکرد موسسات مالی، نوع پخش تیزرهای تلویزیونی و مدل تبلیغ در سطح رسانه ها و افکار عمومی است.
مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه ادامه داد: تبلیغات نباید مبالغه آمیز باشد و آنچه که واقعیت موجود است، باید در تبلیغات به نمایش در بیاید. به طور مثال می توان به سپرده گذار گفت که دقیقا سرمایه اش در کجا هزینه می شود.
وی تصریح کرد: ما در موسسه اعتباری عسکریه، روابط عمومی را به سه حوزه تقسیم کرده ایم و بر این اساس؛ اعتمادسازی، آموزش و تثبیت آموزش در روابط عمومی ما ساری و جاری است.
حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: تلاش در حوزه جلب اعتماد مشتریان و جذب سرمایه، شفافیت در امور، به روز شدن سازمان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و حرکت در جهت توسعه منابع انسانی و ساختار سازمانی از جمله اهداف ماست.
وی افزود: در حال حاضر تیزرهای آموزشی ساخته ایم که در آن نشان می دهیم موسسه مالی فقط به منافع خودش فکر نمی کند، بلکه منافع مشتریان را به آن ترجیح می دهد.
مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه اضافه کرد: همچنین تیزرهایی را برای شناساندن هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی، آموزش بانکداری و آموزش عقود اسلامی ساخته ایم تا در حوزه بانکی و مالی قدم ها موثری برداشته باشیم.
وی ادامه داد: از سوی دیگر در خصوص کارمندان و مجموعه داخل سازمان هم آموزش هایی در حوزه آی تی، بانک داری اسلامی و مشتری مداری برقرار کرده ایم.
حجت الاسلام خلیلی در پایان گفت: من تاکید می کنم که موسسه عسکریه، برای ارزش های انسانی اهمیت ویژه ای قائل است، مشتریان را به چشم ولی نعمتان خود می بیند و آن ها را مسبب این مجموعه بزرگ می داند.
منبع: پول نیوز
|