درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 21:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31696صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1396 - 16:29
چه زمانی و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟
و در تعریفی دیگر، همانطور که در مقاله «روابط عمومی چیست؟ » گفتیم: روابط عمومی یعنی مدیریت کردن جریان اطلاعات بین افکار عمومی و سازمان شما، به صورت دو سویه.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی که گاهی اوقات با نام اختصاری PR نیز خوانده می شود، از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی، آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می کند.


و در تعریفی دیگر، همانطور که در مقاله «روابط عمومی چیست؟ » گفتیم: روابط عمومی یعنی مدیریت کردن جریان اطلاعات بین افکار عمومی و سازمان شما، به صورت دو سویه.


حال ببینیم که چه زمانی و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟ در ادامه به نقل ازModir TV این موضوع را مرور می کنیم.


معمولا در چه شرایطی از روابط عمومی استفاده می کنیم؟
در بسیاری از شرایط، نمی توان به طور مستقیم در مورد یک کالا اطلاع رسانی یا تبلیغات کرد، مانند:
- حالت 1: هنگامی که قوانین جامعه و مقررات دولتی اجازه تبلیغات مستقیم را ندهد، مثل اطلاع رسانی در مورد سیگار در ایران.
- حالت 2: در مواقعی که ماهیت کالا به گونه ای باشد که تبلیغات مستقیم در مورد آن موفق نباشد، مثل اطلاع رسانی در مورد یک نوع داروی جدید.
- حالت 3: در صورتی که اخلاق و ارزش های حاکم بر جامعه با اطلاع رسانی  در مورد یک کالا یا خدمات تعارض داشته باشد، مانند اطلاع رسانی در مورد قرص های جلوگیری از بارداری یا لباس های شب.
- حالت 4: وقتی که بنگاه بخواهد ذهنیت و عقیده رایج در مورد یک کالا یا بنگاه را عوض کند یا بهبود بخشد.
- حالت 5: در شرایطی که فقط فروش مطرح نیست بلکه اعتبار بنگاه و بالا بردن منزلت و موقعیت آن در سطح ملی مطرح است.


چگونه از روابط عمومی استفاده می کنیم؟
در این شرایط با اجرای برنامه هایی مانند موارد زیر، می توان ذهنیت افراد جامعه را نسبت به کالا یا خدمت خاصی تغییر داد و شهرت و معروفیت برای آن کالا یا خدمات ایجاد کرد.
- ایراد سخنرانی های علمی
- برگزاری سمینارها
- برگزاری کنگره ها
- انتشار گزارش های تحقیقی
- انتشار نشریات مخصوص (بولتن ها)
- حمایت از مسابقات ورزشی به صورت پرداخت هزینه های آنها
- توجه به امور خیریه
- توجه به امور اجتماعی
- و...
همچنین می توان با خلق زمینه های مناسب فکری و عاطفی نسبت به یک بنگاه یا کالا امکان موفقیت آن را در آینده فراهم کرد.
 

منبع: فرصت امروز

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد