درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:10   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3624صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیشنبه، 18 خرداد 1392 - 15:32
نسخه الکترونیکی کتاب نظریه‌های روابط عمومی
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نسخه الکترونیکی کتاب نظریه‌های روابط عمومی را منتشر کرد.
  

روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها به نقل از فاطمه کیهان، مدیر انتشارات، اعلام کرد: کتاب نظریه‌های روابط عمومی ترجمه‌ای است از دکتر علیرضا دهقان که توسط دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها برای اولین بار در تابستان 1378 منتشر شده است . کتاب حاضر شامل مقالات و دیدگاه‌های گوناگونی است که از سوی نویسندگان آن در مورد روابط عمومی و نظریه‌های ویژه حوزه نظری مطرح شده است.
کیهان در توصیف این کتاب افزود: از دیدگاه نظریه‌پردازان علوم اجتماعی، روابط عمومی یکی از شاخه‌های تخصصی علوم ارتباطات است که در توسعه دانش نظری خود بیشتر وامدار نظریات این رشته و دیگر رشته‌های علوم اجتماعی است و تا زمانی که نظریه‌های اصیلی از مفاهیم بنیادین آن تدوین نیابد به بلوغ و بالندگی نخواهد رسید و پیشرفتی در آن حاصل نخواهد شد. زیرا نظریه‌ها به افزایش درک ما از روابط عمومی انجامیده و فعالیت‌های تحقیقی و نظریه‌پردازی را در روابط عمومی گسترش می‌دهند . کتاب یاد شده به سه بخش تقسیم شده است:
بخش اول موضوع‌های فرانظریه یا دیدگاه‌های جهانی قانون تحقیق و روش‌های عملی روابط عمومی را نشان می‌دهد. فصل‌های بخش دوم معطوف به نظریه‌های ویژه یا حوزه‌های نظری می‌گردند. بخش سوم نیز به موضوعاتی می‌پردازد که به کاربرد عملی نظریه‌ها مربوط می‌شود. در واقع نویسندگان کتاب تلاش دارند ریشه‌های نظری روابط عمومی را به عنوان یک علم اجتماعی تشریح کنند.


برای مطالعه متن کامل درسنامه روابط عمومی پیوست زیر را بارگذاری کنید.
دانلود فایل

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد