درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 16:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36447صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 6 مهر 1400 - 11:14
چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.

 

در نتیجه‌ زمانی‌ طرح‌ گزارش‌ خود را به‌ پایان‌ می‌برند که‌ وقت‌ گران‌بها به‌ باطل‌ رفته‌ است‌ و دیگر فرصتی‌ برای‌ بازنگری‌ و پرداخت‌ نسخه‌ نهایی‌ در دسترس شان‌ نیست‌.


برای‌ سازمان‌هایی‌ که‌ براساس‌ سال‌ خورشیدی‌ کار می‌کنند، اطلاعات‌ مالی‌ می‌بایستی‌ تا اواخر دی‌ حاضر باشد. از آنجا که‌ بخش‌ قابل‌ ملاحظه‌ای‌ از برآوردهای‌ کلی‌ پیش‌ از این‌ تاریخ‌ معلوم‌ خواهد شد بیشتر گزارش‌ها باید قبل‌ از اینکه‌ آمار قطعی‌ فراهم‌ آید تکمیل‌ گردد. حتی‌ پیش‌ از روشن‌شدن‌ برآورد کلی‌، باید یک‌ استادکار گرافیک‌ را انتخاب‌ کرد تا شما را در ‌تصمیم‌گیری‌هایی‌ که‌ در سر راه تان‌ قرار دارد کمک‌ کند.

 

به‌ محض‌ اینکه‌ کم‌ و بیش‌ از میزان‌ بودجه‌ای‌ که‌ در اختیارتان‌ قرار می‌گیرد مطلع‌ شدید، باید درباره‌ مسایلی‌ از قبیل‌ نوع‌ کاغذ، نوع‌ حروف‌، تعداد رنگ‌ها، شماره‌ تقریبی‌ صفحات‌ و شماره‌ نسخه‌های‌ گزارشی‌ که‌ باید چاپ‌ شود تصمیم‌ بگیرید.

 

تیراژ گزارش‌ سالانه‌ را می‌توان‌ با محاسبه‌ تعداد سهامداران‌، تحلیل‌گران‌ اسناد و اوراق‌ بهادار، کارکنان‌، مشتریان‌ و مطبوعات‌ مالی‌ که‌ باید نسخه‌هایی‌ دریافت‌ کنند تعیین‌ کرد. از آنجا که‌ گزارش‌ سالانه‌ همواره‌ در حجم‌ زیادی‌ چاپ‌ می‌شود ـ «حداقل‌ تیراژ» آن‌ معمولاً 10 هزار نسخه‌ است‌ ـ به‌ یاد داشته‌ باشید که‌ هرقدر نسخه‌های‌ بیشتری‌ چاپ‌ شود، هزینه‌ هر نسخه‌ ارزان‌تر تمام‌ خواهد شد.


در مرحله‌ اول‌ برنامه‌ریزی‌ می‌توانید با افراد گوناگونی‌ که‌ منابع‌ مهمی‌ برای‌ اطلاعات‌ مندرج‌ در گزارش تان‌ هستند و در آینده‌ باید آن‌را تأیید کنند رأساً تماس‌ بگیرید. این‌ افراد احتمالاً شامل‌ مشاور حقوقی‌ و حسابدار سازمان‌، رؤسای‌ بخش‌ها و ادارات‌ شرکت‌ و مقام‌ ارشد سازمانی‌ (رییس‌ یا مدیرعامل‌) که‌ نامه‌ مندرج‌ در صفحه‌ اول‌ گزارش‌ سالانه‌ خطاب‌ به‌ سهامداران‌ به‌ امضای‌ اوست‌ خواهند بود.

 

اینکه‌ با این‌ افراد چگونه‌ تماس‌ برقرار خواهید کرد و گستردگی‌ این‌ تماس‌ تا چه‌ پایه‌ای‌ خواهد بود بستگی‌ به‌ وسعت‌ و ماهیت‌ سازمانی‌ دارد که‌ برایش‌ کار می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد