درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45078صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 4 آبان 1399 - 08:02
نقش اعتماد در بازیابی کووید-19
تحقیق نشان می ‎دهد که وجود اعتماد در سازمان، انبوهی از نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت: جوامعی که حس اعتماد قدرتمندتری داشته باشند، توانایی بهتری برای پاسخگویی به بحران‎ها خواهند داشت. اعتماد موجب ارتقای رشد اقتصادی، نوآوری، ثبات و بهداشت عمومی خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحقیق نشان می ‎دهد که وجود اعتماد در سازمان، انبوهی از نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت: جوامعی که حس اعتماد قدرتمندتری داشته باشند، توانایی بهتری برای پاسخگویی به بحران‎ها خواهند داشت. اعتماد موجب ارتقای رشد اقتصادی، نوآوری، ثبات و بهداشت عمومی خواهد شد.


بااین‌حال میزان اعتماد به موسسه‎ های خدمت ‎رسان و حافظ منافع مردم – کسب ‎وکارها، دولت، رسانه ‎ها، سازمان‎ های غیردولتی (NGOها) و سایر نهادهای مشابه – رو به افول بوده است. با عنایت به افزایش دوگانگی‎ های سیاسی، تغییرات سریع فناوری، گسترش اطلاعات نادرست و انتظارات جدید از جامعه و نیروی کار، کمتر از 20 درصد از افراد دنیا به سیستم کنونی اقتصاد خود اعتماد دارند.

 

یک مطالعه‎ در سال 2020 نشان داد که مردم، هیچ نهادی اعم از کسب‎‏ وکارها و دولت‎ ها تا NGOها و رسانه ها را اخلاق‌مدار، شایسته و منصف نمی ‎دانستند. با کاهش اعتمادمان به نهادها، ترس‌مان در زمینه‌ مشاغل، اقتصاد، آینده، دسترسی به حقیقت و نابرابری افزایش یافته است.


در دوران بحران – نظیر شیوع یک پاندمی (کرونا) – اعتماد می ‎تواند یکی از عناصر کلیدی در انتشار اطلاعات حیاتی، حفظ اطمینان و کنترل یک بیماری باشد. از سوی دیگر، بی ‎‏اعتمادی می‎ تواند تاثیر معکوسی را داشته باشد. فراخوان‎ ها برای «مسطح کردن منحنی» و رعایت فاصله‎ گذاری اجتماعی، بدین معناست که باید به همدیگر احترام بگذاریم – شاید بیش از احترامی که در گذشته برای همدیگر قائل بودیم – تا به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

 

بنابراین هم‌اکنون باید بیش‌ازپیش برای یکدیگر اهمیت قائل شویم و به‌عنوان رهبر یک کسب‎ وکار، آن را در تمامی اقدامات فردی‌مان جاری کنیم. نیت خالص یک رهبر برای برقراری اعتماد در دوران بحران، می‌تواند موجب برتری او برای هدایت شرکت در این دوران پر از ابهام شود. به‌عبارت‌دیگر، عموماً می‎ توان یک رهبر قابل اعتماد را یک رهبر بهبودپذیر قلمداد کرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد