درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6063صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 22 مهر 1392 - 19:21
کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی برگزار می شود
موسسه کارگزار روابط‌عمومی که در راستای اعتلای دانش روابط‌عمومی و توسعه ظرفیت و تقویت بدنه کارشناسی و تخصصی روابط‌عمومی کشور، اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌کند، در نظر دارد کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی را را در تاریخ 22/10/1392 به مدت شش ساعت برگزار نماید.
  

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران(شارا) ـ موسسه کارگزار روابط‌عمومی که در راستای اعتلای دانش روابط‌عمومی و توسعه ظرفیت و تقویت بدنه کارشناسی و تخصصی روابط‌عمومی کشور، اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌کند، در نظر دارد کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی را را در تاریخ 22/10/1392 به مدت شش ساعت برگزار نماید.
 
 مهدی باقریان، رییس موسسه کارگزار روابط‌عمومی هدف از برگزاری این کارگاه را بالابردن مدیریت کیفی و تسلط افراد به تهیه فرآیند اجرایی سازمان‌ها و تدوین چک لیست‌ به فراخور موضوع برای سازمان نام برد و این کارگاه را هماهنگ با کتاب استانداردهای روابط‌عمومی نامید.
 
 استاد این کارگاه شش ساعته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای است که خود نویسنه کتاب استانداردهای روابط‌عمومی است.
 
 از سرفصل‌ها و بخش‌هایی که در این کارگاه به آن پرداخته می‌شود می‌توان به موضوعات زیر اشاره کرد:
 
 کیفیت چیست؟ ـ استاندارد چیست؟ ـ تفاوت‌های مدیریت کمی و مدیریت کیفی ـ مدل‌های مدیریت کیفی ـ شاخص های بین المللی جوایز مدیریت کیفیت ـ انواع مدیریت در روابط‌عمومی ـ روابط عمومی حرفه ای (گرایش به کیفیت) ـ مزایای استانداردسازی در روابط‌عمومی ـ اصول استاندارد نویسی فعالیت ها ـ تعریف فعالیت های کلیدی روابط‌عمومی ـ تعریف عملیاتی (کاربردی) مفاهیم و فعالیت ها ـ ترسیم فلوچارت (فرایند اجرایی) ـ تدوین چک لیست (اقدامات اجرایی) ـ تست و ارزیابی استانداردها ـ تمرین استاندارد نویسی
 
 علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه کاربردی می‌توانند با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد